Tämä on keskustelu Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi http://www.konsolifin.net/arvostelu....rm=cube&id=132 Cubefin.com arvioi. Hyvä arvostelu. Olen kertakaikkisen samaa mieltä MGS :TTS:stä....
|
Ai tänä vuonna on joulukin. Jopas jotakin! Sattui samaan vuoteen kun mulla on synttäritkin.
Minä olen rakastunut tähän peliin, tosin se on täysin platonista. Pitkästä aikaa peli jota jaksaa pelata. |
Mielestämni peli on mahtava! Mutta liian lyhyt... |
|
Eilen aloittelin uuden pelin ja kyllähän se tuli melkein kakkoslevyn alkuun heti pelailtua. Poiketen pelaajien yleislinjasta ajattelin tällä kertaa olla skippaamatta välianimaatioita ja CODEC-keskusteluita. |
Peli on tullut hakattua läpi 8 tai 9 kertaa läpi. Kolme kertaa olen nauttinut kaikki välivideot (joka kerta kaikki Ninja-videot, on ne vain niin upeat) ja Codec-keskustelut... vielä pitää keretä kaikki Dog Tagit, tosin Very Easyllä, Easyllä, Normalilla ja Hardilla olen jo kaikki kerännyt. Täytyy sanoa että hauskaa on leikkiä Stealthillä ja Bandanalla. |
Jep. Kyllä ne taistelut on tosi upeita. Ne codecit tosin on ärsyttävän pitkiä välillä. Huomaa jo ajattelevansa jotain muita juttuja kesken pelin. |
Mistäs muuten ne nimet niissä Dog Tageissä on peräisin? |
|
Englannin Amazonista saa TS:n postikuluineen reiluun neljäänkymppiin, sieltä tilasin omanikin äsken. Toinen halpa vaihtoehto on sitten NTSC-peli + Freeloader. Esim. DVDboxoffice myy Twin Snakesia hintaan 28.11 euroa... |
Pelasin tässä aikani kuluksi itselleni Big Boss -koodinimen. En varmaan enää ikinä pelaa muuta kuin extremellä, sen verran hauskaa oli. |
|
En, mutta tiesin että tämän pääsee paljon nopeammin läpi kuin alkuperäisen. Konamin sivuilla siellä tilastoissa oli jollain aika 1h 6min ja risat. |
Kannattaako peliä hankkia jos on mennyt pelin läpi pleikka ykkösellä... |
|
"Excellent, fan-boyism at it's best. We also concluded that Hideo has hot pants."
Now playing| Dragon Age: Origins | Deus Ex: Human Revolution | Shadow of the Colossus | Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Ei helvetti repesin kun Psycho Mantis pamautti: "You have been playing Super Mario Sunshine, haven't you" |
Can't play them all..
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard