Tämä on keskustelu The Legend of Zelda: The Wind Waker, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan classified Tää nyt on vaan taas tätä vakiohypetystä.. jengi luottaa johonkin arvosteluiden arvosanoihin kuin ainoaan oikeaan ...
|
|
kill -9 [pid]
|
|
kill -9 [pid]
|
classified: joo, uudet näkökulmat on tietysti aina tervetulleita. Olisihan tuo mun duunipäiväkin mennyt huomattavasti hitaammin ilman sun kommentteja |
|
|
Mulla ei oo kokemusta Zeldoista,niin kysynpä kannattaako Wind Waker hankkia?Ainakin Star Fox Adventures on ***** hyvä. |
|
^ Karu totuus. Koita kestää, fakta on fakta.
Sanokaapa mistä vois saada hyvää direct feed kuvaa Kaze No Takutosta? Planetgamecuben videot ei suostu latautumaan |
Ou Fak, Ai Forkat Mai Mast Pii!
aika jännän kuulosia nämä pelin kappaleet... |
Last edited by Wl@n; 17.12.2002 at 13:16.
Mikshän mulla jytkii kylmätväreet ja lihaskrampit läpi kehon kun luen tuon käännöksen?.. |
How are fat girls and mopeds alike?
-They're both fun to ride until your friends find out.
|
Jee.
|
IGN:llä muuten on neljän sivun "First Impressions" tuosta Japanin versiosta, joka on mielenkiintoista luettavaa ja antaa lisää vahvistusta Zeldaa erinomaisuudesta. Eli eihän se arvostelu ole, mutta hyvää tekstiä |
Joudunpa minäkin taas osallistumaan Zelda-keskusteluun, ja myöntämään että epäilevä kantani on alkanut kummasti hävitä sen mukaan mitä enemmän olen tietoa pelistä haalinut. Itse pidän ensimmäistä Zeldaa edelleen parhaana Zeldana (olenkohan outo?), ja mun mielestä jotenkin moni juttu tässä uudessa näyttää juuri siltä mitä silloin aikoinaan mielikuvituksessani Zeldalta toivoin kun sitä ensimmäistä ala-asteikäisenä pelasin NES:illäni.. harmi vain, että omakohtainen pelikokemus on vielä lähes puolen vuoden päässä.. (ellei Freeloader tipu taivaasta ennen sitä) |
Huohh... |
Last edited by Justin Bailey; 18.12.2002 at 12:27.
Hmm tuo http://poding.digitalitcc.com/~harikaried/zelda.mpg |