Tämä on keskustelu The Legend of Zelda: The Wind Waker, Yleistä keskustelua GameCube-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Tjaa-a... tässä on tästä uudesta Zeldasta IGN-artikkeli jos joku ei ole tuota löytänyt itse. Tästä uudesta Disney-lookista oli jo jossain ...
Tjaa-a... tässä on tästä uudesta Zeldasta IGN-artikkeli jos joku ei ole tuota löytänyt itse. Tästä uudesta Disney-lookista oli jo jossain threadista puhetta jokin aika sitten niin ajattelin väsätä Zeldalle sen ansaitseman ihkaoman threadin... Eli juttua tänne vaan. Ja tuossa tuo linkki: |
"Excellent, fan-boyism at it's best. We also concluded that Hideo has hot pants."
Now playing| Dragon Age: Origins | Deus Ex: Human Revolution | Shadow of the Colossus | Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Eikös tulossa ole kaks zeldaa, joista toinen on toi disney-lookkimainen ja toinen se krhm, hienomman näköinen? |
|
"Excellent, fan-boyism at it's best. We also concluded that Hideo has hot pants."
Now playing| Dragon Age: Origins | Deus Ex: Human Revolution | Shadow of the Colossus | Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
|
Minulle periaatteessa aivan sama minkälainen Zelda tulee, pelistä tulee mahtava, siitä ei pääse yli eikä ympäri. |
|
|
|
Koitetaas esa luikerella jotenkin tonne E3:een |
-Griever
|
Mun mielestä toi uus ns. piirroszelda on kiinnostavamman (=hienomman) näköinen kuin vanha. Olenko ainoa? |
|
Mitä mieltä muuten täällä ollaan siitä, että zelda on nyt virallisesti myöhästynyt vuodelle 2003.. tarkalleen ottaen Helmikuussa Japaniin siis. |
|
Ja sitten vielä hieman tarinasta |
|
mitä zeldan ulkoasuun ja itese peliin tulee olen pelännyt että seuraavista zeldoista tulee yhä mario maisia toivottavasti olen väärässä no se selviää kuiten kin varmaan viimeistään e3 messujen jälkeen. |
|
Zelda palaa uudella lookilla juurilleen, päästään eroon siitä rasittavasta N64:n lookista. Mutta siitä että peli myöhästyi 2003lle, ei mitenkään ihmeellistä. Odotan että muitakin pelejä myöhästyy. |
E3- messuilla saamme kaikki vastaukset meitä polttaviin kysymyksiin! |