Tämä on keskustelu Parhaat nettikaupat, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Jees, tarkoitus olisi hankkia platina cubeeni 1-3 Nintendon omaa ohjainta. Värin on oltava luonnollisesti silver. Olen tässä etskiskellyt googlella ja ...
Jees, tarkoitus olisi hankkia platina cubeeni 1-3 Nintendon omaa ohjainta. Värin on oltava luonnollisesti silver. Olen tässä etskiskellyt googlella ja mitä nyt muutamaan saittiin törmäsin. |
dvdboxoffice täältä kannattaa myös katsella ja on omakohtaisia kokemuksia tästä paikasta. Ei välttämättä nopein, mutta tavara kohtuuhintaista ja toimitusvarmuus hyvä. |
Dr. Melfi: With today's pharmacology, no one needs to suffer with feelings of exhaustion and depression.
Tony: Here we go. Here comes the Prozac. "The Sopranos"
http://dvdcrave.com |
3. Pronssi
Kotimaisista kaupoista ainakin täälläkin mainostettu konsolinet.fi nimimerkillä kokemusta on. |
|
Jotkut kyselivät täällä (jossain toisessa threadissä, jota en nyt löydä) Platinum-pakettien perään. Tilasin itselleni Saksan Amazonilta Zelda Platinum Zelda -paketin hintaan 205,00e postikuluineen. Se tuli tavallisessa postissa ehjänä perille tasan viikossa. |
Teinpä näistä nettikaupoista listan: TÄSSÄ |
itse tässä paripäivää takaperin yritin tilata Atomicpark.com :sta ja tänään laittoivat mailia että haluavat skannauksen visasta ja kuvan... aattelimpa varoittaa jos joku meinaa tilata itse en uskolla visaa skannata vaikka kuulemma on ihan normaalia!!!.... katsoin just jutun wikipediasta niin sieltä löyty tämmönen juttu! |
|
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
mites onko kellään muita hyviä jenkki kauppoja tiedossa mistä lähetetään suomeen pelejä (esim. amazon.com ei lähetä suomeen) |
|
Last edited by Xbugs; 10.10.2006 at 11:38.
|
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
itse tässä katelin lisää paikkoja ja löysin tämmöisen kuin www.cduniverse.com ajattelin että tuolta tilaan megamanin X collectionin... onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? |
hyviä nettikauppoja on: www.gamelife.fi ja www.vpd.fi |
Kaikista paras on kyllä http://vpd.fi |
Twitter: Tuomas_T
Vpd on kyllä tosi hyvä,nyös gamelife.Siinä olikin mun mielestä ne parhaat. |
Tarvisin ennen joulua kaksi GameCuben Wavebird ohjainta, mutta Suomesta ei tunnu löytyvän järkevään hintaan. Mistä nettikaupasta nuo kannattaisi tilata. Tälläisiä vaatimuksia olisi. |
Wavebirdejä on aika hankala löytyy oman tilasin www.play-asia.com ei tule tulleja kun on alle on 45 tilauksen summa. |