Tämä on keskustelu Nettikaupat luotettavia?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Viestin lähetti alunperin Asral Voi olla, että tämä on jo mainittu jossain mutta te jotka olette ostaneet VideoGamesPlussasta Visa Electronilla, ...
|
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
|
|
|
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Noh, tänään lähtenyt VG+:sta matkaan Pokémon Emerald, hyväksyivät Sammon Visa Electronin ihan sellaisenaan ilman PayPalia, josta kiitosta heille. Enemmän asiaan liittyen, Pelit-lehdissä nro. 3- ja 4/2005 on verkkopelikauppatesti, joka mielestäni oli hyvä ja antaa suuntaa epävarmalle netistä tilaamista harkitsevalle |
VPD ei ainakaan tuonut minulle peliäni postiennakolla maksettaesasa. |
Tilasin puolenkuunpeleistä ja hyvin tuli peli perille. Luotettava on. |
Onko noissa tuolta playsta tilatuissa leffoissa suomenkielisiä tekstiä? Vai pitääkö mun olla eukolle koko ajan tulkkina |
Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs
|
Only death cures stupidity.
thänks. Pitääpä selailla ja lueskella. Mistä moiset löytyy. |
Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs
Onkohan Pelivarikko.fi verkkokauppa: pelit, konsolipelit, PC-pelit luotettava kauppa? |
Olen tilannut näistä kaupoista: CoolShop, Cdon, Discshop, Puolenkuunpelit, MiGame & Huvikumpu. Kaikki ovat olleet luotettavia, mutta CoolShopista on tullut kerran peli, jonka kotelon levypidike oli ollut paskana. |
Parhaimmat pelini: Call Of Duty: Black Ops, World At War, Modern Warfare 2 & Modern Warfare 3
Todella luotettavia ovat olleet vpd, coolshop, magnet-e ja verkkokauppa. Aina ovat tavarat tulleet todella nopeasti. |