Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456
Näytetään tulokset 101 - 113 / 113

Nettikaupat luotettavia?

Tämä on keskustelu Nettikaupat luotettavia?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Viestin lähetti alunperin Asral Voi olla, että tämä on jo mainittu jossain mutta te jotka olette ostaneet VideoGamesPlussasta Visa Electronilla, ...

Jäsen

Vastaus: Nettikaupat luotettavia?

Lainaus Viestin lähetti alunperin Asral
    Voi olla, että tämä on jo mainittu jossain mutta te jotka olette ostaneet VideoGamesPlussasta Visa Electronilla, toimiiko se jos vain valitsee maksutavaksi luottokortin ja laittaa kortin numeron, vai pitkääkö kortti rekisteröidä PayPaliin ja maksaa sen kautta?
    Paypalin kautta olen Electronilla VG+:sta ostellut, ei ongelmia.
    [ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
    He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Jona Asih PSN ID: Jona_Asih

Lainaus Viestin lähetti alunperin Xbugs
    Kyllä myy, GameLife kauppaa säännöllisesti Huuto.netissä esim. Xboxin bundle-pelejä. GameLife ei toki vaivaudu edes mainitsemaan, että kyseessä ovat bundle-versiot, ja kotelon ja kansipapereiden puuttuminen tulee sitten ostajalle "miellyttävänä" yllätyksenä.

GameLife harrastaa muutenkin tuon tyylistä vilunkipeliä eikä Suomen laki ole muutenkaan firmassa kovin korkeassa kurssissa (esim. postimyynnissä rikkinäisestä tavarasta ei saa oikein millään rahojaan takaisin). Suosittelen tukemaan rahallisesti mieluummin rehellisten kauppiaiden toimintaa.
    Harmillista kuulla tällaista. Itselläni ei ole mitään negatiivista sanottavaa Gamelifesta, vaan päinvastoin olen tilannut sieltä monta kertaa, täysin ongelmitta ja tilaus on tullut nopeasti perille erinomaisessa kunnossa. Vaan tiedänpähän olla jatkossa varuillani.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Jona Asih PSN ID: Jona_Asih

Lainaus Viestin lähetti alunperin Rudy
    Minulla on tällä hetkellä hieman negatiivisia kokemuksia Mikromaakareista. Tilasin tasan kaksi viikkoa sitten Mad Catzin ohjaimen ja muistikortin ja tilausvahvistuksessa sanottiin, että muistia löytyy, ohjaimia pitäisi tulla muutaman päivän kuluttua. Tähän päivään mennessä en ole saanut pakettiani, enkä sähköpostia jossa kerrottaisiin missä mättää. Mikromaakareiden nettisivuilla oli pitkään ko. ohjaimen ja muistikortin tilana että ei varastossa, nyt muistikortti on kokonaan häipynyt sivuilta. Toissapäivänä laitoin firmaan sähköpostia jossa tahdoin peruuttaa koko tilaukseni ja saada rahat takaisin (maksoin ennakkoon), mutta eipä ole kukaan vastannut.

Sinänsä kummallista, koska yksi syy juuri Mikromaakareitla tilaamiseen oli aiemmat positiiviset kokemukset.
    Mikromaakareista olen kuullut pelkästään negatiivista palautetta. Joskus ensimmäistä kertaa lafkan nähdessäni ajattelin tilata sieltä pelin, vaikken ollut kuullutkaan firmasta mitään. Uutuuspelit olivat hyllyssä hintaan 26e / kpl, kaikkialla muualla hintana 49-57e (lähde: MBnetin hintavertailu, jolla yhytin liikkeen alun perinkin).

Syy tälle selvisi harvinaisen nopeasti: postikulut maksoivat 25 euroa per peli. Eli koko touhu haiskahti hyvin vahvasti ALV:n kiertämiseltä tai asiakkaiden kusetukselta. Pelit maksoivat juuri sen verran, ettei kauppias myynyt niitä persnetolla ja rahat kerättiin sitten käsittämättömän suurista "pakkaus- ja käsittelykuluista".

Tuttava tilasi tuolta myöhemmin, eli puolitoista vuotta(?) sitten jotain. Oisikohan ollut joku muistari/ohjain tai vastaava joka saapui rikkinäisenä perille. Oli ilmeisesti hajonnut postissa. Tuttavalla kesti kuitenkin pari kuukautta saada rahat takaisin ("en minä sitä rikkonut, se hajosi postissa" - "niin varmaan"), jonka jälkeen ei ole sylkäissytkään puljuun päin.

KonsoliFIN Toimitus FelisLeo:n Avatar
    Paikka
    Tampere, Finland, Finland
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: FelisLeo PSN ID: Felis_Leo Wii Code: 1264 9895 1702 9363

Lainaus Viestin lähetti alunperin Jona Asih
    Mikromaakareista olen kuullut pelkästään negatiivista palautetta.
    Olen muutaman kerran Mikromaakareista tilannut ja ainoa negatiivinen asia oli se, ettei mainittu pelin olevan Player´s Choice ja toimitus oli hidas. Muuten sujui asiat hyvin.
    Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Noh, tänään lähtenyt VG+:sta matkaan Pokémon Emerald, hyväksyivät Sammon Visa Electronin ihan sellaisenaan ilman PayPalia, josta kiitosta heille. Enemmän asiaan liittyen, Pelit-lehdissä nro. 3- ja 4/2005 on verkkopelikauppatesti, joka mielestäni oli hyvä ja antaa suuntaa epävarmalle netistä tilaamista harkitsevalle

Jäsen

VPD ei ainakaan tuonut minulle peliäni postiennakolla maksettaesasa.

Jäsen

Tilasin puolenkuunpeleistä ja hyvin tuli peli perille. Luotettava on.

Jäsen / [T-T]
    Paikka
    Koskenkorva
    Gamer IDt

PSN ID: Dahol

Onko noissa tuolta playsta tilatuissa leffoissa suomenkielisiä tekstiä? Vai pitääkö mun olla eukolle koko ajan tulkkina
    Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs

Jäsen Winkuru:n Avatar
    Paikka
    Joensuu
    Gamer IDt

Gamertag: Winkuru Wii Code: 3665 4628 4489 3076

Lainaus Viestin lähetti alunperin dahol
    Onko noissa tuolta playsta tilatuissa leffoissa suomenkielisiä tekstiä? Vai pitääkö mun olla eukolle koko ajan tulkkina
    Joissakin harvoissa on (Siellä tuotteen tiedoissa näkyy minkä kieliset tekstit löytyy).
    Only death cures stupidity.

Jäsen / [T-T]
    Paikka
    Koskenkorva
    Gamer IDt

PSN ID: Dahol

thänks. Pitääpä selailla ja lueskella. Mistä moiset löytyy.
    Some People Are Like Slinkies. Not really good for much, but bring a smile to your face when pushed down the stairs

Jäsen Morbicae:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: The NastyYaffa PSN ID: NastyYaffa

Jäsen MrZeusBass:n Avatar
    Paikka
    Eura
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: Ei ole. PSN ID: ES-Kribbe Wii Code: Eipä löydy Wiitäkään.

Olen tilannut näistä kaupoista: CoolShop, Cdon, Discshop, Puolenkuunpelit, MiGame & Huvikumpu. Kaikki ovat olleet luotettavia, mutta CoolShopista on tullut kerran peli, jonka kotelon levypidike oli ollut paskana.
    Parhaimmat pelini: Call Of Duty: Black Ops, World At War, Modern Warfare 2 & Modern Warfare 3

Jäsen
    Paikka
    tampere
    Gamer IDt

Gamertag: rnd0mi

Todella luotettavia ovat olleet vpd, coolshop, magnet-e ja verkkokauppa. Aina ovat tavarat tulleet todella nopeasti.

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi