Tämä on keskustelu Nettikaupat luotettavia?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Onko tämä play.com luotettava nettikauppa?...
Onko tämä play.com luotettava nettikauppa? |
Kyllä. |
Hyvä |
Joitain kauhutarinoita olen kuullut, että väärän pelin olisivat lähettäneet. Palautus on kyllä mahdollista, mutta sen eteen on soiteltava pari kaukopuhelua ulkomaankielellä jne... Tällaiset lähetysvirheet ovat kuulemma todella harvinaisia. Itsekin olen kolmesti Playsta tilannut ja saanut joka kerta oikean tuotteen. |
|
Hyvin on toiminut. Pelejä olen ostanut noin kymmenen ja DVD-leffoja noin 150. Pari kertaa on levy viipynyt postissa pitkään ja kerran jäänyt tulematta. Onnistumisprosentti on silti korkea ja noistakin ovat heti lähettäneet uuden tulemaan, kun olen ilmoittanut ettei levy ole saapunut. |
242 STAR GET!
Kiitos. Mutta vielä yksi asia voiko play.comiin lähettää faksilla luottokortti tiedot? |
|
242 STAR GET!
Tuota siis. Sitä vaan meinaan, että voiko faxilla lähettää ne tiedot ettei tarvii netin kautta koska joku voi hakkeroida ja ottaa ne käyttöönsä. |
|
242 STAR GET!
Ainoastaan kerran on levy tullut naarmuisena (oli irronnut hakasista). Sekään tuskin oli Playn vika. En jaksanut lähettää takaisin tai valittaa. Kerran sain jostain jenkkikaupasta väärän DVD:n, mutta lähettivät email-valituksen jälkeen sen oikean tilalle eikä sitä toista tarvinnut palauttaa. Kyllä noi web-kaupat on mun kokemusten mukaan erittäin hyvin toimivia mestoja. Playcentric.com on yksi aika edullinen DVD Boxofficen ja Playnlisäksi. Play on tosin ainoa josta saa PAL-tuotteita.. |
Te ketkä oote enemmänkin tillanu tuolta play.com:sta kamaa niin miten herkästi tollanen perus GC:n peli (hintaa n: 55) jää tullin haaviin ja jos jää niin tuleeko siihen päälle muita maksuja kuin 22%:n ALV? |
|
242 STAR GET!
|
|
|
242 STAR GET!
Amazon UK:sta muuten sellainen mielenkiintoinen juttu, että en muista aiemmin törmänneeni kauppaan joka laskee alvin kohdemaan mukaan. |
Ai siitä se johtuu! Olenkin ihmetellyt. |
242 STAR GET!
|
Paino on voimaa, Yli paino on yli voimaa
|