Tämä on keskustelu Cuben tilttaaminen?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Miten usein teidän Cubenne pelin aikana tilttaa? Minulla on vuoden aikana Kuutio tiltannut muistaakseni kolme kertaa ja niistäkin kaksi pelatessani ...
Miten usein teidän Cubenne pelin aikana tilttaa? |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Muistaakseni ainoastaan kerran on Cube tiltannut Metroid Primeä pelatessa, ellei PSO:n nettipelauksia oteta huomioon. |
Yhden kerran on tiltannut, kun pelasin Zelda Collectors Editionin Majoras Maskia. Sekin johtui itse pelistä, eikä koneesta, koska Majoran Clock Tower kaupunki kenttä pätkii muutenkin. |
Cube ei ole minulla ikinä tiltannu. XB ja PS2 on joskus harvoin, mutta Cube ei ole ikinä. |
Äpis
Ostin Cubeni Huuto.netistä yli vuoden vanhana. Tilttailee toisinaan, ehkä pari kertaa kuussa. Satunnaisen tilttailun lisäksi Cubeni naksahtelee kummallisesti. Siitä ei ole tosin mitään näkyvää haittaa ollut. |
Minullakin naksahtelee silloin tällöin, mutta se taitaa johtua lataamisesta ja sen levyn pyörittämisestä. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Niin, siitähän se naksahtelu johtuu. Parilla kaverillani Cube ei kuitenkaan naksahtele latausten aikana. Mistähän tuo saa alkunsa? |
Vastaus löytyikin jo: http://forum.pcvsconsole.com/viewpost.php?pid=113048 |
Ei ole kuuppa tiltannut ikinä, pleikkarit ja muut on kyllä tilttaillut, mutta cube ei ole menettänyt neitsyyttään |
Muutama päivä sitten kuutio jumahti ensi kerran :( Toivottavasti tilttailut pysyvät näin harvassa (1/6kk) tai vielä parempi jos ei jumitu enää ollenkaan :) |
Kerran on tiltannut Soul Calibur kakkosen kohdalla kun tein jonkun ihmecombon, vaikka peli oli jo loppunut. Ja olen omistanut Cuben 12kk, joten ei tuota kovin usein tapahdu... |
:eek:
Paristi tiltannut NBA street vol.2:sen äärellä. ruutuun tulee pelin oma virheilmoitus että voiko tätä tilttaamiseksi sanoa? |
Nyt: liikaa pelaamattomia pelejä.
Itse ostin uuden cuben missä oli tämä uusi zelda paketti, niin muistaakseni koneeni tilttaili 7 kertaa yhteensä sen aikana kun pelailin zeldaa sen jälkeen on ainoastaan bloodomen 2 tiltannu 2 kertaa, mut sit nuhtelin konetta niin ei ole sen jälkeen tilttailu |
Se vaan on nyt sellaista!!!!
Minun cubeni ei ole tiltannut kuin yhden kerran |
minulla on kuutio tiltannut 2 kertaa. Ja sekin tapahtui kun pelasin ssx3 (roskikseen ea pelit) |
Nettiriippuvuus on lahja, ei sairaus.
Ei tilttailuja minullakaan. Cuben olen omistanut puolisen vuotta. |
Liian monta tilttiä. SMB2 ei edes suostunut toimimaan - peli toimi moitteetta uuden omistajan mukaan. Onneksi suurinosa tiltttailuista on käynyt Zelda Collector's Discin kanssa, joka on käännöstyöltään täysi susi Majora's Maskin osalta (sen kanssa ainoat ongelmat). |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Ei oo tilttaillu ja jo julkaisupäivänä ostin |
On tiltannu ainaki 5 kertaa. Aina kun pelaan pro rallya ja aina samassa kohassa. Liekkö pelissä vikkaa |