Tämä on keskustelu Tilaukset lik-sangista/play-asiasta, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Onko luotettavia paikkoja tilailla gc pelejä? Tuleeko paljon postikuluja kun tilaa? Tekisi mieli tilata Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2. Ja ...
Onko luotettavia paikkoja tilailla gc pelejä? Tuleeko paljon postikuluja kun tilaa? Tekisi mieli tilata Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2. |
|
Tieto vähentää tuskaa.
Tilasin Naruton ja Freeloaderin play-asiasta eikä tullut tulleja. |
En löytäny edes play-asiasta PAL naruto Gekitou Ninja Taisen 2:sta pal versiona... |
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
|
|
|
Pelaaminen kannattaa, jos siitä nauttii....
|
Onko joku tilannut näistä kaupoista pankkitili siirolla? ja miten se oikein toimi. Kuinka pian sait pelisi? |
|
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Kun tilaa airmaililla tai global prioritylla, ei tule tulleja. Airmailin ja global priorityn raja on 2 kiloa, jonka jälkeen pitää käyttää kalliimpia, mutta nopeampia lähetystapoja, joista tulee tullia. |
Last edited by Joel-san; 28.07.2004 at 20:05.
|
242 STAR GET!
Jeps, mulle tullut Liksangista 2 pakettia Global Priorityllä, toinen jäi tulliin. Läpi päässeen paketin arvo oli karvan verran alle 46, ja tulliin jumahtaneen arvo reilu 62. Tuuria siis täytyy olla jonkin verran mukana noissa rajatapauksissa. Molemmat paketit olivat fyysisiltä mitoiltaan jokseenkin samankokoiset. |
Hmm... Olen tilannut useasti Global Priorityllä ja hinnat on ollut välistä 15 euroa ja 76 euroa. Ei tulleja. Ja hinnat oli merkattu täysin oikein kaikkiin paketteihin. Kerran olen tilannut 128 euron tilauksen DHL:llä ja siitä tietysti tuli tullia. |
Hei, tarvitsisin vähän apua. Olen huomannut että Lik-sangin sivuilla lukee pelien kohdalla "Free world wide" shipping, niin mitä se tarkoittaa? Oma käsitykseni tuosta on se ettei tulisi mitään lisämaksuja päälle? Selventäkää minulle jos tiedätte. |
~Hypitään ja pompitaan~
|
|
~Hypitään ja pompitaan~
Anteeksi että tupla-postaan, mutta minun pitää nyt jollain tavalla saada kiinitettyä huomionne tänneppäin. |
~Hypitään ja pompitaan~
|