Tämä on keskustelu Onko kuutiosi samannäköinen kuin kaupasta ostettaessa?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Kotelonmuokkaus on pienen sisäpiirin juttu ainakin PC- ja NES-puolella, kuten myös X-box-harrastajien keskuudessa. Cubelle en ole löytänyt yhtään kotelonmuokkaussivustoa netistä. ...
Kotelonmuokkaus on pienen sisäpiirin juttu ainakin PC- ja NES-puolella, kuten myös X-box-harrastajien keskuudessa. Cubelle en ole löytänyt yhtään kotelonmuokkaussivustoa netistä. Löysin ainoastaan ohjeet virtaLED:in vaihtoon. |
|
Jos löydätte jotain hyviä sivustoja / projekteja aiheesta niin pistäkää linkkiä, itse olen kanssa suunnitellut pientä modailua. |
Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |
Mistäs noita nimilaattoja muuten saa? Esim. missä paikoissa netissä myydään niitä? Mieluiten suomalaisia liikkeitä ja mistä saa Cuben ruuveihin sopivan avaimen Suomesta? |
Xbox 360 Elite, TV: LG lc2rr 32"
En ole nähnyt suomalaisissa liikkeissä nimilaattoja myynnissä. Tein tuon omani itse; ja sen kyllä huomaa |
|
Onhan tuo muuten täysin sama kuin kaupasta tullessa paitsi vaihettu tuo "logo" tuohon kanteen. Itselläni tuli konsolin mukana Metroid Prime aiheinen lätty tuohon. |
|
|
Tarroja vaan kiinni ja hyvä on |
Tuommoiset Nintedon omat päällystetarrat jostain jenkkilästä neiti toi, mario sun muut niissä kuvattuna. Ihan fiinit, en osais kuvitella cubea enää ilman "vaatteitaan". |
Minulla on Super Smash Bros. Melee skinit Gamecubessa. Kyllä on hienot ! |
Minäkin olen onnustunut vaihtamaan vain nimilaatan... Taisi olla SCII tai TP Link kuva, joka tuli Cube-lehden kanssa. Oli muuten loistava lehti silloin aikoinaan, pidin todella. Toivottavasti muutti nimensä Wiiksi (tai vastavaksi) ja jatkoi samalla menestyksellä. |
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...