Tämä on keskustelu Missä voisi olla vikana Cubessa?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Sain tuossa 2kpl viallisia gamcubeja. Aattelin pistää talteen jos joskus menisi vaikka omasta cubesta laaseri tai jotain. Mutta mietin että ...
Sain tuossa 2kpl viallisia gamcubeja. Aattelin pistää talteen jos joskus menisi vaikka omasta cubesta laaseri tai jotain. Mutta mietin että mitäs jos saisi toisen noista rikkinäisistä kuntoon. Eli mikä voisi olla vikana kun toisessa vain tuuletin pyörii, poweri valo ei syty, ja kuvaa ei tule TV:seen, ja toisessa samat oireet mutta tuuletinkaan ei pyöri. Onkos Gubessa mitään sulaketta yms. mikä voisi olla kärähtäny? |
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Minulla on gamecube, joka naksahtaa aina kun laitan sen päälle mutta se ei ole vielä ainakaan haitannut mikä voisi olla vikana? Huom! ostin koneen käytettynä 3 viikkoa sitten |
Kuten feldon tuossa sanoikin niin kyllä se jälkimmäinen kuulostaa ihan virtalähteen hajoamiselta. Sama ongelma on tainnut joskus muinoin olla eräällä sukulaisellani. |
Konsolit: Wii, DS. Pelinä menossa tällä hetkellä: Wii sport resort, Resident Evil 4 Wii sekä Wario World: Shake Dimension
Nyt odotetaan: uutta Symphonya, joka on jo kaupoissa, mutta ensin vähän sporttia.
Naksahdus esiintyy myös mulla, Cube ostettu niin kauan aikaa sitten, että en muista koska tai onko ollut aivan alusta lähtien. Jokin mekaaninen hommahan se tietty on - epäilisin liittyvän kiekon pyöritykseen. Tuohan tulee joskus kun käynnistää ja disc read errorin kanssa, start ja stop siis. Mitään sen ihmeempää vaivaa tuosta ei ole ollut ja GC toimii muuten moitteettomasti, joten voit varmaan olla huoleti. Mulla on uusikin kone, mutta ei ole tullut sillä testattua... |
OK! kiitos vastauksista |
Eipä mitään. |
Konsolit: Wii, DS. Pelinä menossa tällä hetkellä: Wii sport resort, Resident Evil 4 Wii sekä Wario World: Shake Dimension
Nyt odotetaan: uutta Symphonya, joka on jo kaupoissa, mutta ensin vähän sporttia.
Tuli sen verran mieleen että toi toinen mainitsemasi ongelma on minulle ollut tuttu aiemmin. eli tuo että tuuletin hurisee, mutta virtavalo ei pala. Itselläni tuommoinen vika oli kun oli kosketushäiriö siinä lituskassa lattakaapelissa joka menee emolevystä siihen etupaneeliin jossa virtavalo ja ohjainportit sijaitsevat. |
meilläkin pläjähti tänään sama vika kesken pelituokion. valo sammui kuva hävisi mutta tuuletin hurisee =( |
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
no ei kehtaisi uutta ostaa kun takuu vasta meni umpeen tästä eli ei nyt niin vanha laite. sitäpaitsi uudet maksaa alkaen 75euroa + postikulut, joten ei sekään niin halpaa ole. |
|
|
riippuu varmaan missä asuu. täälläpäin ei kaupoista cupea alle 99euron saa. ja nettikaupoissa se maksaa sen 75euroa aböyt. varmaan isommassa kaupungissa on enemmin tarjontaa ja voi edullisestikin löytää. nettikaupat on kyllä jo selattu läpi.. |
Cuben löytäminen tänä päivänä Suomesta taitaa olla hankalampaa kuin Wiin. Prismoissa olen muutamia vielä nähnyt (Resident Evil 4 bundle 99e), mutta esim. missään Helsingin keskustan kaupoissa en, mukaan lukien pelikaupat (käytettynä varmaan voi löytyä). Mario Kart bundle oli aikanaan 59e netistä ja keskustan Stockmannin viimeisen Resident Evil Cuben näin hintalapulla 69e joskus 2005 lopulla, kun GC:n myynti siellä loppui. |