Tämä on keskustelu GameCuben ja lisävarusteiden hintavertailu, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: RewiredMind niminen saitti väittää, että Nintendo Europe on pudottanut Cuben hinnan 129 puntaan, eli 199 Euroon. Käykää itse katsomassa uutinen ...
RewiredMind niminen saitti väittää, että Nintendo Europe on pudottanut Cuben hinnan 129 puntaan, eli 199 Euroon. Käykää itse katsomassa uutinen tästä linkistä. |
Reuters kertoo samaa.. |
Kivaa kun konsolit halpenevat mutta sama saisi kyllä tapahtua peleillekin (epätodennäköistä, erittäin). |
Ihan helvetin hyvä uutinen... voi pistää uuden pelin pakettiin lisää! Jee! Mahtavaa |
http://www.planetgamecube.com |
Virallisesti ERITTÄIN hienoja uutisia! |
Aivan upeeta, mahtavaa, upeeta, mahtavaa. |
Jos mikään ei muutu, kaikki vain jatkuu loputtomasti samaa.
Yhdysvalloissahan Cubea kannettiin kaupasta käsittääkseni 199 dollarin hintaan. GC:n hinnanalennus on todella mahtava juttu eurooppalaisten kuluttajien kannalta, olemmehan saaneet odottaakin konetta. Tämä vuosi taitaa mennä aika lailla konsolisodan merkeissä. |
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
Tarkoittaako tää nyt sitä ettei mun tarvi maksaa cubestani 285 julkaisussa, vai onko tämä nyt miten täh häh? Eli siis sen julkaisuhinta tulee olemaan jo tuo? Loistava homma jos näin, pystyy ostaan vähän lisää rompetta heti kärkeen. |
|
Vaikka MS ei konsolimarkkinoille mitään muuta hyvää tuonutkaan, niin ainakin se toi hintakilpailun. |
|
Jumankauta täältähän saa nopeemmin vastauksen kuin ircistä...taitaa esaakin jännittää kun on noin nopeana paikalla hihhih |
Last edited by Acidnator; 22.04.2002 at 13:36.
|
Nyt pelaan:
Jee! Just tätä minä ootin!!! |
No nyt lähtee cubekin kesällä kotia |
Nyt pelataan: Ei mitään.
Konsolinetin uusi hinta on 229, eli ei aivan 199. Harmi kun Suomessa on aina hinnakkaampaa |
|
Tästä kerettiin jo keskustella GameCuben hinta-osiossa, mutta mielestäni nyt on kysymys jo niin isoista uutisista että tämä ansaitsee oman threadinsa. |
"Peli on geimiä"
Jippiiiiiiiiii! Nyt on riemu ylimmillään, sillä nyt tein päätökseni jota tuskin olisin tehnyt ilman hinnanalennusta: Minä tulen ostamaan GameCuben, tosin vähän julkaisun jälkeen kun rahat on haalittu jostain hevon perseestä! JESH! |
Varma kuin Jorma!