Tämä on keskustelu mitä tarkoittaa 251 paikkainen muistikortti?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: siis jos minulla on kolme peliä joista sims2 tarvitsee 251 paikkaisen kortin , ohjeen mukaan, niin mahtuvatko samalle kortille noiden ...
siis jos minulla on kolme peliä joista sims2 tarvitsee 251 paikkaisen kortin , ohjeen mukaan, niin mahtuvatko samalle kortille noiden muiden pelien tallennukset vai täytyykö jokaiselle olla oma vaatimansa kokoinen muistikortti? |
Kyllä kaikki nuo mahtuvat samalle kortille. En nyt täysin varma ole, mutta Sims 2 vie muistikortilta jotain vajaat 150 blokia. Eli ei tarvitse huolia, jos sinulla vain on tuo 251-blokinen kortti. |
Humppaa tai kuole!
Joo, tuo Sims 2 on kyllä varsinainen tilasyöppö. Se vie muistikortilta tilaa noin 100-150 blockia(/paikkaa). Näin ollen se ei millään mahdu niille Nintendon omille pienimmille, noin 57 paikkaisille muistikorteille. |
Itselläni myös edessä uuden muistikortin hankinta, siitä huolimatta että Wii on jo kaupoissa. Mitenkäs tuon Nintendon 1019 paikkaisen kanssa? Olen kuullut että jotkut pelit eivät toimisi niiden kanssa. Pitääkö paikkansa? Entäs toimivatko nykyiset 3th party kortit Wiin kanssa? Tällä hetkellä on 251 paikkainen 3th party kortti. Ajattelin siis hankkia tuon 1019 paikkaisen koska siinä ei paljoa ole hintaeroa tuohon Nintendon 251 paikkaiseen nähden. |
|
Humppaa tai kuole!
Jep kannatta ostaa mieluummin 1019 paikkanen muistikortti kun 251 paikkanen...Mulla on tollanen 1019 paikkanen muistikortti ja vaikka siellä on jonkun 13 pelin talennukset niin ei oo menny kun jotain 200 paikkaa..ei ehkä niinkään paljon...nii no ison pelitallenus siel muistikortil on 30 paikka ja niitäkin on kai 4 |