Tämä on keskustelu Kaapeliasiat: 60Hz, RGB:t, S-video etc.?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bogbas Muistaakseni euro-cuben mukana kerrottiin jossain vaiheessa tulevan rgb-kaapeli,Koska cubessa on tuki myös 60Hz:n NTSC:lle johon ...
|
I saw Forlan score
|
Mites on, kun kävin Cubeni hakemassa (Konsoli, muistikortti + peli 310 euroa Turun Viihdepysäkiltä, suosittelen), niin huomasin vasta kotona paketissa tekstin tyyliin "60Hz support only with RGB-scart". Pitääkös siis käydä hakemassa RGB-kaapeli ja palauttaa S-videokaapeli? |
Kono sora wo daite kagayaku
Shounen yo shinwa ni nare!
Kyllähän tuon pitäisi toimia ihan s-videollakin, muuten minä ryhdyn kapinaan! |
Varmaan on, kuten laatikko sanoo. (ainakin osalla telkkareista) |
Jotta tämä olisi mahdollista, GameCuben AV-portissa pitäisi sitten olla kaapelin tunnistusominaisuus, eli AV-portin pitäisi olla jotenkin kaksisuuntainen. Enpä usko että tuollainen ominaisuus löytyy, kun kerran wanhat Snesin kaapelitkin käyvät suoraan GC:hen. |
Last edited by olaiho; 03.05.2002 at 14:33.
Niin, tuo S-video vs. RGB on ainakin minun kohdallani vähän niin ja näin; PSX/PS2-käytössä RGB:llä sai paremman kuvan kuin S-videolla, kun taas Xboxilla S-video veti pisteet kotiin. |
Kono sora wo daite kagayaku
Shounen yo shinwa ni nare!
Kyllä, pelkkä stereoulostulo jolloin äänipuolella on "tyytyminen" Stereoon, Surroundiin tai Dolby Pro Logic II:een, jota Cuben peleissä tullaan tukemaan yhä aktiivisemmin. DPL II-dekooderin avulla voidaan DPL II-miksatusta kaksikanavaisesta signaalista saada "lähes DD 5.1:n veroista ääntä". Tällä hetkellä Rogue Squadron taitaa olla ainoa DPL II-äänet omaava Cube-peli. |
Mitenkäs monessa pelissä tuo 60 Hz tuki on? |
SW RL: Rogue Squadron 2:ssa on 60Hz tuki. |
PC, Xbox360 Premium, PS3 40Gt, Wii, PSP
Hypistelin Stockmannilla RGB-kaapeli pakettia ja muistaakseni laatikon takakannessa sanottiin, etta jos haluaa nauttia 60Hz niin pitaa ostaa RGB-kaapeli. |
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
Tyhmä kysymys: jos pelaa esim. Waveracen PAL-versiota 60Hz:in tilassa ja kaveri pelaa samaa peliä 50Hz:llä, niin onko niin että mun ajat ko. pelissä ovat sen n. 16% nopeampia kuin kaverilla? |
Jyrkkä ehkä!
Miten helvetissä 60Hz tila voi vaatia RGB-scartin? Eihän tuossa ole järkeä. Muuttaako se sitten sen signaalin NTSC:ksi suoraan vai..? Se olisikin muuten hauskaa. |
|
|
|
|
Minä ostin samalla tuon RGB-kaapelin koneen kanssa ja pienehköön ongelmaan sen kanssa törmäsin. Äänet kuuluu mutta kuva ei näy. Scart2 :ssa kuva kyllä tulee mutta kuva on ylikirkas. |
ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson
Onko Cuben komposiitti kaapelin kuva huonompi vai parempi kuin p2:n komposiitti kuva? |
Buahahahahahhaahah
dragon2001@luukku.com
|
ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson