Tämä on keskustelu Kaapeliasiat: 60Hz, RGB:t, S-video etc.?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Ongelma selvitetty... kävin kokeilemassa täysin samanlaisessa telkkarissa tota mun cubea ja onglema löytyi! Minun telkasta on RGB:tä tukeva scart-paikka rikki... ...
Ongelma selvitetty... kävin kokeilemassa täysin samanlaisessa telkkarissa tota mun cubea ja onglema löytyi! Minun telkasta on RGB:tä tukeva scart-paikka rikki... Onneksi on telkka vasta 3 viikkoa vanha ja telkassa vuoden takuu... |
Mulla on 21"Philips ja siinä yks scart eikä se näköjään tue RGB-kaapelia kun näkyy vain mustaa. |
Onko tällä "epävirallisella" RGB:llä mitään eroa Nintendon |
The key to immortality is first living a life worth remembering.
|
DemonWithin: Tuo epävirallinen piuha ei toimi kaikissa TV-malleissa. |
|
|
|
No kuulostaa siltä, että se Parcon jakorasia ei toimi, jos kuvaa ei kerran muista rööreistä näy kuin yhdestä. Voihan tietenkin olla, että kyseisessä mallissa esim. ykkös-scart tukee RGB:tä ja muut ei, jolloin vain siitä saa toimivan RGB-kuvan, mutta tämä selviää tietenkin manuaalista ja testaamalla. Kannattaa myös muistaa, että kaikki muut kuvalähteet pimenevät, jos yhteen scart-sisääntuloon työntää rgb-signaalia (näin tekee oma televisio + jakorasia yhdistelmä). Eli Gamecube poispäältä jos haluaa katsella videoita jne. |
[Arguing on Message Boards is like participating in the Special Olympics. Even if you win, you're still a retard.]
Tein havannoivan kuvan siitä, millaisen käsityksen näistä liitoksista olen saanut. Ja tuo partcon jakorasia antaa siis ulos RGB:tä, eikö? Muuten koko homma on aivan turhaa... |
|
Last edited by Samppa; 18.09.2002 at 08:26.
|
|
Sain juuri japanilaisen Gamecuben ja ilmeni hieman |
Last edited by Quandar; 18.09.2002 at 15:31.
|
|
|
|
Last edited by Quandar; 19.09.2002 at 16:17.
|
|