Tämä on keskustelu Kaapeliasiat: 60Hz, RGB:t, S-video etc.?, Yleistä keskustelua GameCubesta alueella, joka on osa-alue Nintendo GameCube alueella: Tuleeko GameCuben mukana RGB-kaapeli?...
Tuleeko GameCuben mukana RGB-kaapeli? |
Last edited by Batou; 04.03.2002 at 21:01.
RGB-kaapelia tuetaan, mutta se ei tule ainakaan minun tietojeni mukaan koneen mukana. Cuben mukana tulevat nämä normaalit kaapelit ja RGB pitää ostaa erikseen, kuten esim. PS2:lla. |
bääh minun vanha telkkarini tukee vain tavallista rf:kaapelia ääk |
D3Mons
Jee |
|
N64 piuha sopii cubeen. Vahvasti suosittelen s-videota tai RGB:tä tavallisen komposiitin tilalle, koska ero on melkoinen. |
Itse juhlin juuri onnesta kun huomasin, että vanha mono-televisioni tukee RGB:tä. Aloin vain kaivelemaan ohjekirjoja ja huomasin sen. |
Itse taidankin tilata S-videokaapelin GameCuben julkaisun yhteydessä, että saan kuvanlaadusta kaiken irti.. |
Saako CameCubelle RGB kaapelia?? |
|
Itsekkin jouduin tilaamaan S-videokaapelin ja koska se ei telkkariini sovi suoraan , niin jouduin tilata myös s-video sovittimen , mutta kyllä nyt kelpaa |
-GB -GBA -NES -SNES(RIP) -N64 -PS2 -Dreamcast -Saturn -GameCube -XBOX
Nyt: Tales of Symphonia (GC) DOOM3 (PC) ,Halo 2 (xbox) Need for speed underground 2 (xbox) PGR 1&2 (xbox) Final Fantasy Tactics (GBAsp) Skies of Arcadia Legends (GC)
(---- This is my avatar , touch and DIE !
Luulisin että joku muukin on jo huomannut mutta niille ketkä eivät tiedä... |
There is nothing cheaper than something free
Muistakaa kuitenkin, että RGB-kaapeli antaa tarkemman kuvan kuin S-Video. |
Jee.
Itse en ole päässyt vertaamaan s-videota ja RGB:tä, mutta kuulemani mukaan kuvanlaatu ei juuri eroa. Eli suosittelen hankkimaan sen kumman saa halvemmalla vaikka hintaeroa tuskin hirveämmin on. |
I saw Forlan score
Tämä oli paras paikka pistää tää postaus kun ei viitsi aloittaa uutta... |
|
No säästyinpä harmailta hiuksilta |
Last edited by Punisher; 30.03.2002 at 12:48.
Mikäli joku tulee tarvitsemaan niin minulla on yksi ylimääräinen RGB-johto jonka tilasin liksangista, kun en tiennyt että jenkkicube ei tue RGB:tä. Se lähtisi hintaan 4e +postikulut. Asia voi olla ajankohtaisempi sitten julkaisun lähettyvillä, mutta kunhan päätin kertoa. |
I saw Forlan score
Toinen mokoma löytyy minulta. Myöskin minä olisin halukas solmimaan kaupat tämän asian tiimoilta |
Muistaakseni euro-cuben mukana kerrottiin jossain vaiheessa tulevan rgb-kaapeli,Koska cubessa on tuki myös 60Hz:n NTSC:lle johon tuo kaapeli tarvitaan. |