Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 20 / 34

Afterburner valot ja asennukset!

Tämä on keskustelu Afterburner valot ja asennukset!, Yleistä keskustelua GBA:sta alueella, joka on osa-alue Nintendo Gameboy Advance alueella: http://www.tritonlabs.com Eli nyt voit pelata myös pimeässä! aloitamme asennukset kesäkuussa. http://www.lennu.fi/...

lennu
    Vieras

Afterburner valot ja asennukset!

http://www.tritonlabs.com

Eli nyt voit pelata myös pimeässä!

aloitamme asennukset kesäkuussa.

http://www.lennu.fi/

Jäsen
    Aijai.

Aika tyyristä.

Jäsen feldon:n Avatar
    Paikka
    Joint Bay, Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Pelitoimittaja PSN ID: feldon Wii Code: 8367 1898 1702 4275
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
    Aijai.

Aika tyyristä.
    Todella kallista!! Kannattaa opetella juottamaan itse
    Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
    Tutustu pelitoimittajan elämään!

lennu
    Vieras
    Heh kauhee valitus ja ritina.
    Kaikki ei valttamatta halua juottaa itse ja toisaalta
    ei tuo afterburnerkaan ilmainen ole.

liksang myy kitti ahintaan:

Your Price $35.00 US Dollars
    tuohon kun lisaat tullin ja rahdin veikkaan etta asennus hinta on aika halpa. pitaahan tyosta maksaa. tuokin on arvio kun ei ole viela yhtaan asnetanut on vaikea antaa ko tuotteelle hintaa asennettuna ja kun hintakaan ei ole viela aivan varma.

Jäsen Nemesis:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    80 Euroa? Jumaliste...

Jos joku haluaa, niin laitan tuon Afterburnerin teidän käsikonsoliinne 5 Euron lisähinnasta (tosin Afterburnerin saatte kyllä itse tilata/ostaa).

lennu
    Vieras
    mikahan tuossa on noin vaikea ymmartaa 35us$= 40 Euroa
    siihen lisataan rahti ja tulli 8 euroa tulli ja rahti 10 euroa

58 Euroa asennsu kustannukseksi jaa 32 Euroa.

ja nain etukateen kerron ettei se ole mikaan click and go
    asennus

mutta jos kerran noin halvalla teet tuon ne sulle laitettavaks

Jsa
    Jsa on offline
    Jäsen
    Katetta pitäs saada kans varmaan niin eipä tuo niin paha hinta ole. Kaikki maksaa aina. (Ainakin alussa)

Ilmaisia lounaita ei ole.

Mikään tietty ei estä ostamasta ko. värkkiä ite ja asentamasta sitä. Tunarointi ei kannata, tulee kalliiksi vielä.

Jäsen Nemesis:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lennu
    ja nain etukateen kerron ettei se ole mikaan click and go
    asennus

mutta jos kerran noin halvalla teet tuon ne sulle laitettavaks
    Ei olekkaan mikään click and go -asennus, mutta ei se kaukana siitä ole. Pari johtoa pitää kolvata, ja pari reikää pitää koteloon leikata, mutta ei siihen paljoo muuta tarviikaan. Ainaskin näin kaverini sanoi...

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Lik-Sangista löytyy jo Afterburnerin asennus manuaali skannattuna. Linkki: Afterburner Manual -Scan

Helpolta tuo näyttää, mutta tälläisenä rähmäkäpälänä onnistuisin varmaan tuonkin asennuksen mokaamaan.

Jäsen
    Tuo nyt on niin helppoa että en kehtaisi rahaa pyytää. Pitäisikö niitä sitten alkaa kolvailemaan kahdella eurolla tai jotain?

Jäsen
    IGN ainakin sanoi, että Afterburnerin asennus ei todellakaan ole mikään helppo homma ja virheitä sattuu lähes takuuvarmasti.

Mutta itse kyllä katson pari muutakin juttua ennen kuin päätän lähdenkö itse sähläämään vai annanko homman ammattimiehille. 80 euroa on kova hinta, mutta kun itse kitti on noinkin kallis niin hinta kuulostaa ihan kohtuulliselta.

Varmasti takaatte, että asennus on ensiluokkaista, ei mitään vikoja ja korvaatte myös koneen jos se menee rikki?

Jäsen
    Paikka
    03

kato

Tässä yks päivä löysin netist sivun joka myy gba:n sisälle rakennettavaa valohommaa...
    Maksaa n.35$...
    osote on : www.tritonlabs.com

Ehdotin sitten hevnet kaupalle etta alkaisivat myymään noita ja ne sano että ne hommaa niitä ja voi olla että he saa niitä ehkä jo ennen syksyy..

Itse aion ostaa heti kun vaan tulee eteen...
    .. >ZiDe Is BaCk<..

Paikka
    Joint Bay, Helsinki
    Gamer IDt

Re: kato

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
    Tässä yks päivä löysin netist sivun joka myy gba:n sisälle rakennettavaa valohommaa...
    Maksaa n.35$...
    osote on : www.tritonlabs.com

Ehdotin sitten hevnet kaupalle etta alkaisivat myymään noita ja ne sano että ne hommaa niitä ja voi olla että he saa niitä ehkä jo ennen syksyy..
    Löysit Afterburnerin.

Ei ne Hevnetin hinnatkaan mitään kovin edullisia ole, mutta veikkaanpa etteivät edes ne kehtaa pyytää kahdeksaakymppiä moisen asentamisesta!
    Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?

Jäsen
    OK, nyt olen niitä 4 asentanut ja heitän tähän: Asentakaa nyt itse. Tuo nyt on niin helppo että kuka tahansa joskus kolvin nähnyt osaa sen kolvata. Jos perkele IGNssä tosiaan ovat sitä mieltä että se on vaikeaa niin jopa ovat kädettömiä.
    paska peli.

Paikka
    Joint Bay, Helsinki
    Gamer IDt

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
    OK, nyt olen niitä 4 asentanut ja heitän tähän: Asentakaa nyt itse. Tuo nyt on niin helppo että kuka tahansa joskus kolvin nähnyt osaa sen kolvata. Jos perkele IGNssä tosiaan ovat sitä mieltä että se on vaikeaa niin jopa ovat kädettömiä.
    Millaiset juotosvehkeet tarvitaan? Millaista tinaa olette käyttäneet? Ohjeet ovat kyllä helkutin simppelit.. Mites muuten Keiu, laitoitko niihin modaamiisi vehkeisiin myös ne valonvoimakkuuden säätimet?

Jäsen
    Paikka
    #nintendofin
    Gamer IDt

Gamertag: kabanator
    Tuo nyt on niin helppoa että en kehtaisi rahaa pyytää. Pitäisikö niitä sitten alkaa kolvailemaan kahdella eurolla tai jotain?
    Pitäisi. Ota yhteyttä vaikkas privaattiviestillä, tai sähköpostilla:kaba@edu.joroinen.fi.

Jäsen
    Paikka
    Kuopio
    55 eurolla Afterburner suomesta!

Lähetä tälle hepulle sähköpostia ja homma hoituu. Osoite on mailto: piirone1@saunalahti.fi tai piirone1@saunalahti.fi en ole varma kumpi se on.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: Jorhe

Question

Tietäisikö kukaan myisikö/asentaisi kukaan Afterburneria Tampereella. En viitsisi alkaa gba:ta lähettelemään. (Tosin minulla ei vielä gba:ta ole, mutta nopsaan sen tosta gigantista hakee hintaan 89.) Syy miksi minulla vielä ei gba:ta ole ollut on juuri liian tumma näyttö.
    Mitään 80 en Afterburnerista ja asennuksesta maksa. 60 maksimi...

Jäsen
    Oho! jäänyt tämä vähän huomiotta tämä ketju. No Game Houseen voi viedä ja siellä hoituu se Afterburnerin sinne pelipoikaan. Siis tampereella

En muuten kolvaile noita vaikka ensin meinasin koska voin luvata että Game Housessa saa laatutyötä koska mies on tehnyt elektroniikkahommia parikymmentävuotta ja myynyt pelejä miltei yhtä kauan. Ja opiskelu alkoi taas joten minun kolvini on nyt nurkassa ;P
    paska peli.

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Tonppa PSN ID: Tonppa Wii Code: 5858 1907 5214 1101
    Oho! jäänyt tämä vähän huomiotta tämä ketju. No Game Houseen voi viedä ja siellä hoituu se Afterburnerin sinne pelipoikaan. Siis tampereella
    Missäköhän liikkeessä täällä pääkaupunkiseudulla onnistuisi moinen?
    3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
    X360 Gamerscore: 117935 - PS3 Trophies: Level 16 (24%), #32310 - iPhone Game Center: 14221, #211290 - Folding@home score: 765512, #32431 (sijoitus: #Maailma)

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •