Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

Suljettu ketju
Sivu 138 / 234 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3888128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148188 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 2 741 - 2 760 / 4677

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin elämätön-nörtti Jengi, jotka ootte saanu surullisia uutisia Gamestopilta: ootteko kaikki ps3 -pelaajia vai löytyykö joukosta boxistejakin? Kylmä ...

Jäsen
    Paikka
    Kotka

Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Lainaus Viestin lähetti alunperin elämätön-nörtti (Näytä viesti)
    Jengi, jotka ootte saanu surullisia uutisia Gamestopilta: ootteko kaikki ps3-pelaajia vai löytyykö joukosta boxistejakin? Kylmä hiki alkaa valumaan...
    Ainakin täällä on boksi käytössä.

inf
    inf on offline
    Jäsen inf:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: infz

Juuri tuli puhelu Sellon GS:stä. Olisin oman ps3 version saanut ekasta erästä mutta kaikki GS:n lähetykset ovat ilmeisesti kadoksissa, joten tuskinpa tulen saamaan huomenna...

joutuu varmaan giganttiin kävelemään sitten
    Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Lainaus Viestin lähetti alunperin Pasi Vanhala (Näytä viesti)
    Ainakin täällä on boksi käytössä.
    ja boksille ennakkovarasit?

Jäsen
    Paikka
    Esbå

Tommosta kaupaa on varmaan paha mennä purkamaankaan kun käytetyt pelit on jo myyty... Tästä jos ei nouse "pienehkö" boikotti niin on ihme... No ainakin Huuto.net trokarit on innoissaan=)

Jäsen
    Paikka
    Kotka

ja boksille ennakkovarasit?
    Jep.

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Mitäs jos perustettais suuri Gamestop-boikotti? Ketä mukana? Vaikka ei toi nyt ketjun syytä olekaan.

Jäsen Qwerti:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: OFFIS

Mitäs jos perustettais suuri Gamestop-boikotti? Ketä mukana? Vaikka ei toi nyt ketjun syytä olekaan.
    Mä ainakin boikotoin muutenkin jo sen hintatason takia, "ostan" ainoastaan noilla vaihtotarjouksilla ja näköjään nyt sitten kärsin siitä(sello).

Jäsen rookie:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: tokyoO7 PSN ID: ayuim

Siis kaikki GS:n GTA:t hävinneet johonkin? Itselle olisi tulossa PS3-versio ja kun viikko, pari taaksepäin kävin kyselemässä riittääkö itselle julkkaripäivänä, katsoi myyjä koneeltaan, että kyllä riittää.. Ei näin -mikäliekuljetusfirmaonkaan-. Pitänee sitten varmaan lähteä yömyynnistä metsästämään/Giganttiin aamulla.
    PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
    In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: olgeFIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Ro0Ki3 (Näytä viesti)
    Siis kaikki GS:n GTA:t hävinneet johonkin? Itselle olisi tulossa PS3-versio ja kun viikko, pari taaksepäin kävin kyselemässä riittääkö itselle julkkaripäivänä, katsoi myyjä koneeltaan, että kyllä riittää.. Ei näin -mikäliekuljetusfirmaonkaan-. Pitänee sitten varmaan lähteä yömyynnistä metsästämään/Giganttiin aamulla.
    Asematunnelin myyjä ei ainakaan sanonut, että heidän kuljetuksensa olisivat kadonneet. Huomenna nähdään sitten.
    no kyl

Jäsen rookie:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: tokyoO7 PSN ID: ayuim

Lainaus Viestin lähetti alunperin olge (Näytä viesti)
    Asematunnelin myyjä ei ainakaan sanonut, että heidän kuljetuksensa olisivat kadonneet. Huomenna nähdään sitten.
    Kävitkö tänään kysymässä? Itse olen myös menossa käymään liikkeessä tänään, mutta erittäin hyvä, jos asia on näin.
    PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
    In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.

Jäsen
    Paikka
    Espoo

Lainaus Viestin lähetti alunperin Juustokahvi klo 15:29 (Näytä viesti)
    Juuri soitin ja sanottiin, että kaikille X360 version ennakkotilaajille riittää oma versio, myös hyllyyn niitä jäisi.

Huomenna, X0 huutaa sisässään GTA IV joka puskee ulos silmiä hivelevänä
    ihanuutena LG:n 37" Full HD taulusta.

Voisiko tätä kuvailla muuten kuin _NAM_

No huomenna se nähdään.
    Voisko joku soittaa sinne selloon vielä ja kysyä 360-versiosta? Itse en täält töistä käsin pysty enkä ehdi.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: olgeFIN

Kävitkö tänään kysymässä? Itse olen myös menossa käymään liikkeessä tänään, mutta erittäin hyvä, jos asia on näin.
    En käynyt kysymässä, mutta soitin ihan hetki sitten.
    no kyl

Jäsen / [ACF]
    Paikka
    Tervola
    Gamer IDt

PSN ID: Ramse

Rovaniemen Gamestopista soitettiin kello 15.11 ja sanottiin että pelin voi noutaa huomenna. PS3 versio ompi varattu.

Jäsen rantapallo:n Avatar
    Paikka
    HKI
    Gamer IDt

PSN ID: rantapallo

Ei mullekkaan mitään mainittu että olisivat kadonneet kun sinne äsken pirautin.
    Kysyin että saako pelin huomenna kun oon varannu sen 3.10.2007, niin myyjän vastaus oli että kyllä! Huomenna voi tulla hakemaan klo 10->

Mutta ilmoitusta tänne heti jos vaan uusia uutisia tulee!

Jäsen Rixa:n Avatar
    Paikka
    Tampere, Finland, Finland
    Gamer IDt

PSN ID: Rixa

Tampereen kummassakkaan myymälässä ei ollu GTAIV tänään 1600 aikaan vielä saapunut. Saas nähä miten tavara tulee. Kiva jos sössivät ton. Muu tavara tullu kuormassa mutta GTAIV ei.
    "We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
    PS3 Pelini

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: PupaLive PSN ID: PupaPSN

Itse soittelin Ison Omenan liikkeeseen ja saan ainakin sieltä omani huomenna ulos. Asematunnelin GS:n naikkonen ei tiennyt ainakaan tossa hieman ennen klo16, että saavatko he peliä ollenkaan huomiseksi.

Jäsen ISODee:n Avatar
    Paikka
    Jkl - Äki seutu
    Gamer IDt

PSN ID: kitd33

Elikkä JKL:ssä on tänään yömyynti? Lueskelin ainakin jotain juttuja ettei välttämättä järjestetä koska peliä ei ole saatu varastoon?

Jäsen

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nordis07 (Näytä viesti)
    Itse soittelin Ison Omenan liikkeeseen ja saan ainakin sieltä omani huomenna ulos. Asematunnelin GS:n naikkonen ei tiennyt ainakaan tossa hieman ennen klo16, että saavatko he peliä ollenkaan huomiseksi.
    sit pitäis itekki saada ku joskus syyskuussa varannu. ei ole soittoa vielä tullu ja jos ei pikkuhiljaa tule niin pitää soittaa sinne ison omenan gamestoppiin

Jäsen Hankkija:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: nuera007 PSN ID: nuera007

Eiköhän ne sulle huomenna soita. Itse ku tuolta olen varannu, niin on soitettu aina julkkarina et nyt voi tulla noutamaan. Eli huomenna ne sulle soittavat ei tänään.

Jäsen

Lainaus Viestin lähetti alunperin Hankkija (Näytä viesti)
    Eiköhän ne sulle huomenna soita. Itse ku tuolta olen varannu, niin on soitettu aina julkkarina et nyt voi tulla noutamaan. Eli huomenna ne sulle soittavat ei tänään.
    niin. no huomenna sitten

Suljettu ketju

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi