Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin avanto Onko PES09 tarjous nyt se 0,9 vai se hieman suolaisempi 9,90? Ensimmäisessä viestissä kuitenkin on tuo ...
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Kysymys : Olen menossa itiksen Gamestoppii ennakkotilaamaan Fallout 3 ja Far Cry 2.. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tapauksesta: PGR 3 Sveitsistä ostettu joten kannet ja manuaali on saksaksi. Kielen saa kuitenkin englanniksi. Joten kelpaako se tuosta saksan kielestä huolimatta? |
Last edited by Teh Hege; 11.10.2008 at 22:40.
"Who's Soap?"
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Itse hyödynsin LittleBigPlanet - tarjouksen ja Guitar Hero: World Tour - tarjouksen viime viikolla. |
Do you feel lucky, punk?
joo, siks toi editti, mutta tampereella ainakin ilmotettiin näin, kantsii tietty koittaa! |
Kertokaa kaikki mitä täytyy tietää! |
Ensimmäisen viestin alaosasta löydät kaikki tarvittavat kampanjatiedot. |
Jaa-a, olet varaamassa varmaan xbox 360 versiolle. Ennen kuin menet lähimpään GS kauppaan tarkista että sinun 4 xbox 360 pelit käyvät siihen vaihtotarjoukseen, kun on varmistettu. Mennään sitten kaupan kassalle, anna pelit ja mainitse että haluat hyödyntää sitä ja sitä vaihtotarjousta. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
|
Onkos joku käynyt jo Turun liikkeessä hyödyntämässä noita Fallout 3 ja Far Cry 2 tarjouksia? Olisi mukava tietää, ettei sitten tule mitään yllätyksiä. |
Onko Lips vaihtotarjouksessa vai ei, tullut hiukan sekavaa infoa? Onko aleksilla tai coulrophobicilla tietoa? |
Kuten sanoinkin, kannattaa ottaa puhelimella yhteyttä lähimpään gs kauppaan ja varmistaa otetaanko pelit. Mutta alkuperäisessä tarjouksessa on nämä rajoitukset: "X360-pelit Prey, King Kong ja Rainbow Six Vegas (ykkönen) ei oteta." |
Last edited by aleksi0; 13.10.2008 at 07:32.
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫