Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Tibor Kukaan tamperelainen korjannut Koskikeskuksesta fallouttia mukaansa? Ei jaksaisa lähteä tsekkaamaan yhden foorumiviestin takia keskustaa. Juttelin myymäläpäällikön ...
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Itse sain keväällä tavallisesta Oblivionista PS3:lle 30 hyvitystä. Tuon verran voisit nyt ainakin saada GOTY versiosta... |
Myös Sellosta soiteltiin Falloutista ja tuli äsken noudettua. |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
Jumbo myös myymässä. Itse kävin hakemassa sen pelin hyllystä. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Soitin jumboon ja on totta sitä saa sieltä nytten lähden heti hakemaan! Siis fall out 3 kuulemma kaikkiin liikkeisiin on tullut tieto että nyt sitä saa nyt sitä saa. |
Ilmeisesti Little Big Planet vaihtotarjous on vielä voimassa, vaikka "virallinen" julkaisupäivä menikin jo? |
edelleen virallinen julkausupäivä on 7.11. |
Ainakaan Rovaniemellä ei onnistunut, että neljällä X360 -pelillä olisi varannut GH-paketin. |
Olipas hassu GS-reissu. Menin normaalisiti lunastamaan eilen varattua Falloutiani. Myyjä pyysi kuitin lisäksi poikkeuksellisesti myös henkkareita. Noo, mulla sattui olemaan lompakossa. Sitten tulivat nuo jäätävät sanat. "Pitää olla 18-vuotias mukana noutamassa peliä." Tuli siinä sitten mielessä puoli tuntia noiduttua. Sinänsä ihmeellistä; olen samalla tekniikalla hakenut GS:stä Assassin's Creedin ja GTA IV:n, molemmat PEGI 18+ -merkinnällisiä. |
Kävin tänään Kampin GameStopissa ja ihmetyksekseni huomasin kassalla 160gb PS3:n, jossa oli mukana neljä peliä (Rachet&Clank: Tools Of Destruction, GT5 Prologue ja kaks jotain vähän heikompaa julkaisua). Hintaa oli kuulemma 519. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Nonni. Menin sitten GameStoppiin valtavan (2 päätä lyhyempi) 21-vuotiaani ystävän kanssa ja sain kuin sainkin Fallout 3:n |
Xbox 360 Arcaden näytti saavan 39,30:lla kun vaihtoon tuo PlayStation 2:n ja viisi peliä. |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
Hetki sitten tuli Gamestopilta meili, että Resistance 2:n saa 19,90 eurolla tuomalla kaksi XO- tai PS3-peliä. |