Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: joensuun gs:n varasto pursui gh4:sia. maanantaina taidan omani käydä...
joensuun gs:n varasto pursui gh4:sia. maanantaina taidan omani käydä |
Pikakysymys: |
Ainakin minä sain boxin version kun piti olla Wii -versio. Peli ja soittimet olivat 360:lle, vaikka laatikko oli Wii -version. Hiukan potutti lähteä vaihtamaan kun jalkaisin olin liikenteessä. |
Itse kun perjantaina hain GH:n, niin sain Wii paketin ja sanoivat, että sisällä on 360 soittimet ja niinhän siellä olikin. |
Twitter: Tuomas_T
48h soitosta pitävät varausta sun nimellä. Jos et 48h hae niin laittavat pelin hyllyyn myyntiin ja jos kaikki on mennyt kun menet hakemaan niin joudut odottamaan seuraavaa erää. Näin ainakin mulle sanottiin Sellossa. |
Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]
Nes->Megadrive/Snes->PSX->Xbox->Wii->Xbox 360
Vähän sen oloisia viestejä näkynyt, että 360:n LIPSistä olisi jonkin sortin tarjous GS:ssä? Kuka tietäisi kertoa lisää? Ilmoittakaa hyvänen aika näkyvästi, niin saadaan aloitusviestiin voimassa olevat tarjoukset! |
Mulla on nyt käynyt sillä tavalla, että vein 4 Xbox 360-peliä ja 70 euroa rahnaa tuonne Itiksen Gamestoppiin n. kuukausi sitten ja käytin tuon Guitar Hero: World Tour -tarjouksen (Full band bundle). Olin tänään lähtemässä hakemaan peliäni, koska julkaisupäiväksi kerrottiin 21. päivä. Päätin kuitenkin varmistaa, että pelini on siellä, joten soitin liikkeeseen. Liikkeestä vastattiin, että valitettavasti et pysty nyt noutamaan tilaustasi, koska tavaraa ei ole siellä tarpeeksi ja edelläsi "jonossa" on muita tilaajia. Eivät pystyneet sanomaan koska saan oman kappaleeni. |
Last edited by Virityd; 23.11.2008 at 20:49.
XBOX Live Gamertag: Virityd
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Tällä hetkellä ainoa vaihtotarjous mikä on voimassa on tuo GH:WT:n kitarabundletarjous. |
Tsot, tsot. Eipä mutuilla jos ei ole varmaa tietoa. Jos puljusta tulee soitto, että tule hakemaan peli, pitävät 48h varattuna jonka jälkeen se myydään jos joku haluaa ostaa. Oli maksettu etukäteen kokonaan tai vain varausmaksu (kaikista varauksista muuten maksetaan se 5e pantti). Ja jos et tosiaan nouda sitä sinä aikana, sitten saat venata sitä seuraavaa erää. |
"The stages of the game will also be based on famous battles that actually took place in ancient Japan ... So here's this giant enemy crab!"
Ompun GS:ssä oltiin saatu vajavainen erä noita World Tour bundleja ainakin xboxille perjantaina. Itselleni ei tullut soittoa eikä paketteja ollut tosiaan enää jäljellä töiden jälkeen. En nyt jaksanut hirveästi asiasta meuhkata kun en lootaa olisi saanut edes kannettua kotiin viikonlopun aikana mutta vähän nälvin kavereita kun varausta tehdessäni sanoivat olleeni 4 varaaja joten saan sen "ihan varmasti" julkaisupäivänä. Eivät olleet sitten varausjärjestyksessä jakaneet. |
Kokonaan maksettu pelihän on jo asiakkaan omaisuutta, joten jos Gamestop menee sen luvatta myymään jollekin ulkopuoliselle, firma syyllistyy silloin varkauteen ja kyseisen tavaran ostaja varastettuun tavaraan ryhtymiseen. Gamestopin asiakkaidenkin kannattaa siis olla tarkkana, ettei jälkikäteen tule kutsua poliisikuulusteluun... |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Näin voisi ajatella, jos kyseessä olisi erityisesineen kauppa kuten vaikka jonkin yksilöllisen taideteoksen kohdalla. Lajitavaran kaupassa ei kiinnitetä tavaran yksilöä (esim jonkun sarjanumeron tjsp perusteella) vaan se esine, jonka hallintaoikeuden myyjä ostajalle siirtää, valitsee myyjä. |
Ihan vakavalla naamalla en tosiaan missiiviäni laatinut, mutta asia on tosiaan monisyinen eikä kauppa voi toimia jo maksetun tavaran kanssa ihan miten lystää. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Kyllä pisti tänään suoraan sanottuna vituttamaan Kampin EB Games:n myyjä, ei helvetti. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Meinasit, että kaikki GS-ketjun myyjät avaavat pelikotelot täsmälleen samalla tavalla kuin tämä kohdallesi sattunut antisankari? =) |