Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Timppa muutama sivu taaempana ihmettelin ihan samaa: Ja joo, ei ole eikä näemmä edes tule Lahteen, tai ...
Tossa ku viikonloppuun käytii Vantaalla Wiin skitta vaihtamassa oikeesee, ni tuli sitte samalla puhuttuu myymäläpäälikön kanssa. Kysyttiin että onko Lahen liikkeestä mitään tietoa, vastas siihen, että jos sopiva (hinnaltaan ja kooltaan) liiketila löytyy niin ovat tulossa. Trioa kyllä ehdotettiin, mutta ei ilmeisesti hinnat ole sopivat. |
Kiva tietää, että tänne Peräkyläänkin olisivat tulossa, tosin, ei tule yhtään liiketilaa Lahdessa joka olisi tarpeeksi "pieni ja halpa" Tosin TRION Hansa kun tulee valmiiksi, niin siellä ihan perällä, jossa oli se ompelukoneliike? niin se olisi ainakin sopivan kokoinen... Toivottavasti herrat siellä GS:ssa tajuaisivat kysellä sitä liiketilaa |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Tänään oli saapunut sitten lisää GHWT-bundleja Turun GS:ään, joten saan omani haettua perjantaina, huh! Ehdin jo pelästyä että mahtaako ehtiä jouluksi, mutta hyvinhän tässä kävi. Seuraavat viikonloput olikin tarkoitus viettää "bändeillessä" joten siksi oli vähän tarvettakin setille, toivottavasti vielä kamat toimivat. |
Hyvä tietää että GS ei ihan millä hinnalla tahansa syöksy joka kaupunkiin syömään perinteikkäiltä pikkufirmoilta elantoansa. |
Hintatakuuta on varmasti mainostettu ja sovellettu Suomessa kautta aikain. Itsekin tiedän sen omasta kokemuksesta. Mutta että GS:ssa? Onko sinulla antaa tähän jotain suht tuoretta ja konkreettista esimerkkiä joka myös perustuu johonkin faktaan, eikä "äänen pitämiseen" tai myyjän (mikä liike) pärstään perustuen?. |
Don't hate the player, hate the game - and we do play it.
En nähnyt aiemmin mainintaa mutta vinkataan nyt kaikille GH World Tour setin onnellisille omistajille. Jos toista skittaa / bassoa kaipaa, niin ehdotan tuon GS vaihtotarjouksen hyödyntämistä. Viemällä 2 peliä vaihtoon (samalle alustalle) saa kitara bundlen (peli+kitara) hintaan 29,90, normihinta olisi 99. Ja kun samalla laittaa sen bundlessa tulevan pelin heti vaihtoon, niin saa takaisin 41 euroa. Eli kokonaishinnaksi minulle tuli, että GameStop antoi 11 euron lahjakortin koko vaihdosta vaivanpalkaksi, kyllä kauppa kannattaa |
Ei ole. |
Last edited by Xbugs; 03.12.2008 at 10:55. Syy: Olen itse hyödyntänyt hintatakuuta Kampin liikkeessä. Videokuvaa tms. sen kummempaa todistusaineistoa ei minulla tästä tapahtumasta tosin ole.
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ensin sanot että on, ja sitten ei olekaan. |
Siis hintatkuuhan ei ole Suomessa mikään kovin vanha käytäntö. Tietääkseni ensimmäisenä sitä tosiaan käytti markkinointivälineenä Gigantti, jonka Suomeen rantautumisesta ei nyt niin kovin montaa vuotta ole. |
Tehtävä jatkuu.
Onko ikinä ollut huhuja tai vähän parempaakin tietoa GameStopin tulemisesta Ouluun? Kun melko monessa pienemmässäkin paikassa on kyseinen liike. Kilpailuahan täällä ei hirveästi ole. |
Totta, ja jossain määrin myös harhaan johtava ja ehkä "laiton", tai vähintäänkin arveluttava markkinointikeino. Gigantin Suomeen rantautuminen tapahtui ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta aikahan on suhteellista. "Olin minäkin nuori - joskus". |
Ehkä mä vielä kerran jaksan vaivautua korjaamaan viestin täydeltä valheellista informaatiota... |
Tehtävä jatkuu.
Ootteko kuinka toiminut GameStopin kanssa kun olette vienyt takuuseen GH:WT:n soittimia? Onko GS:llä joku oma tyylinsä hoitaa näitä? |
Saisko näillä peleillä GameStopista Fable 2:n ja Mirror's Edgen? |
Entäs pelkkä Fable 2? |