Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Kuuleri Kiitoksia linkistä. Tulostin ja otin talteen, tänään kun olen itse menossa jumbon gamestopissa käymään ja jos ...
|
Slay Radio - Go retro!
Voivat aivan hyvin vedota siihen, ettei tarjous koske kuin varastossa olevia. Turha tästä nyt ruveta mitään mekkalaa nostamaan. Kuluttajavirastoa tuskin kiinnostaa ajaa väärinkäyttäjien oikeuksia... |
Tässähän olikin nyt kyseessä se, etteivät he kelpuuta kaikkia pelejä vaihdossa. Siihen tarjous ei tuollaisenaan anna oikeutusta... |
|
Heghlu'meH QaQ jajvam!
Aika väsyneen oloinen kaveri ainakin Turussa oli tiskin takana. Edessäni oli pari tyyppiä jonossa ja takana muutamia, kaikilla kauhea kasa ps2/xbox pelejä. Mitä siinä ihmisten pelejä vilkuilin niin kyllä siinä näytti kaikkein vanhimmat pelit jostain olevan kaivettu. Itse vein sentään sinne jonkunlaisen jälleenmyyntiarvon omaavia pelejä. En nyt jaksa olla pahoillaan jos jonkun väärinkohdellun kuluttajan hyllyyn jää pölyttymään 3 aivan uutta alekorin löytöä, jotka eivät kelvanneetkaan vaihdossa uuteen upeaan ps3/360 peliin. |
Harmi että Joensuusta ei löydy kyseistä putiikkia...olisin vienyt parit pelit sinne. |
Only death cures stupidity.
|
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Kyllä minusta kanssa tuntuu että kuluttajasuojaviranomaisia ei hirveästi hymyilyttäisi tämä EB Games Suomen touhu. Tarjousta muutellaan epämääräisesti, myymäläkohtaisesti vaihdellen. |
|
Tuli haettua ko paikasta NHL 08. |
Decap, Mihin aikaan, ja mistä putiikista? |
Soittelin tossa suoraan myyjälle (tunneli) ja se oli kyllä ihan väärää infoa ettei pelejä sais varata. |
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Siis kyseessä oli henkilökohtainen kännynumero (tunnen tyypin ~10 vuoden takaa), joten en voi valitettavasti. |
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Eikös näillä alelaaripeleillä tarkoteta alelaarista edellisenä päivänä ostettuja, eikä muuten vaan vanhoja, nykyisin halpoja pelejä joita hyllystä löytyy? |
Mites tuo tulossa olevien pelien varaaminen 3:lla vaihtopelillä käytännössä tapahtuu? |
|
plääh
|
|
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.