Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin mast3rofpuppet Gamestopin tarjous on kyllä erittäin houkutteleva. Vie 2 ps3 peliä vaihtoon ni saa tän eurolla, ja ...
Morjesta. Täältä varmaan voi kysyä, kun tiedätte paremmin. Elikkäs täältäkin aika moni on hyödyntänyt tuota Gamestopin tarjousta (2peliä + 1€). Muttakun netistä ei näy listoja mitä pelejä siihen kuuluu. Eli mitkä pelit hyväksytään vaihdossa. Paikkakunnallani ei ole Gamestop liikettä, jotenka hieman hankala mennä vain tarkistamaan pelit. |
Onko Modern Warfare 2:seen tulossa mitään erikoisempaa vaihtotarjousta, vai kannattaako se varata tuolla 2 peliä + 20e systeemillä? Entä FIFA10 tai Forza 3? |
NYT: BF3
Pelejä vaihtoon!
Katsoin gamestopin sivuilta sitä mainosta siitä vaihtotarjouksesta. Mutta jostain syystä siinä mainoksessa ei mainittu sitä batman peliä? Lukeeko se jossain netissä niin voisi käyttää sitä sitten todisteena kun meen itse koittaan hyödyntään sitä tarjousta.. |
Seuraava laiska/lukutaidoton pääsee harjoittelemaan taitojaan viikoksi poissa foorumin lämmöstä. |
Kyllä mä tiedän sen että se täällä lukee. Mutta riittääkö se gamestopissa jos rupea selittään siinä tiskillä että "mut ku mä luin sen foorumeilta".. |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Play.com ssa näytti olevan ainakin joku Armoured Batsuite puku koodi ennakko tilaajille... |
Pessimisti ei pety YLEENSÄ...
Ei enään mitään vastaus löytyi vähän hakemalla |
Olisit voinut kaverin puolesta lukea myös ketjun aloittavan viestin: |
Tämä ketju ansaitulle eläkkeelle Gamestop-edustajan tehdessä uuden ja jatkossa huomattavasti ajantasaisemman keskustelupuun tänne. |