Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Teppo_Holmqvist [PROVO] Suomea pidetään nimittäin taloustieteen professoreiden ja OECD:n keskuudessa maailman globalisoituneempana ja liberaalisimpana talousmaana. Hyvinvointimme on ...
|
Dreamcast - Wii - Xbox - Saturn - PSone - Atari ST - PC
Nyt:
|
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
Last edited by Teppo_Holmqvist; 18.06.2005 at 15:28. Syy: typo
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
|
Dreamcast - Wii - Xbox - Saturn - PSone - Atari ST - PC
Nyt:
|
Cold Winter maksoi 29.9.Minun mielestäni aika halpa. Eikä ollut edes käytetty. |
no kyl
Tämmöinenkin keskustelu täällä. Eniveis tuli tällä viikolla tutustuttua tähän tulokkaaseen ja hetihän sitä alkoi rahat polttaa näpeissä. Käytettyjen hyllyistä löytyi kolmen peliä hintaluokkaan 4,99 - 9,99 euroa. Levyt olivat kunnossa, manuaalit ja kotelot ehjiä ja hyväkuntoisia. Vaikutti muutenkin keräävät kiitettävästi muutakin tavaraa hyllyyn kuin pelejä. Ehkä tuolta joskus löytää vielä mielenkiintoista oheiskrääsää... |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Kyllä sieltä kalliimpiakin käytettyjä löytyy. Hintahaitari taisi ylettyä johonkin 40 euroon. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Olen tulossa ensi viikolla Helsinkiin,kertokaahan mistä löydän tän EB Gamesin? |
The days run away like horses over the hills...
|
3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)
Ite en ole tätä maailmaa seurannut pitkään aikaan niin haluaisin tietää että onko tälle EB Gamesille tulossa ihan omaa verkkokauppaa? Meinaan noi gameboxin sivut laittaa hämäämään aika paljon. |
Edit: EI mitään enään.. |
Last edited by olge; 01.09.2005 at 09:02.
no kyl
Nytpäs ei enään redirektaakkaan gameboksiin. :O |
Vahvistamattomien huhujen (mutta toisaalta koskapa firmat itse tällaisia huhuja vahvistaisivatkaan ainakaan ennen kuin konkurssihakemus on tehty) mukaan amerikkalainen Gamestop-ketju alkaa olla vaikeuksissa, jotka juontuisivat taannoisesta yrityskaupasta, jolla ketju osti EB Gamesin haltuunsa: |
360:n 12kk live maksoi 75eur, meinasi silmät pudota päästä. Videopelidivarissa sama 55eur, no eihän tuossa ole kuin 20eur heitto. |