Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Missäs kunnossa nuo käytetyt pelit ovat liikkeessä? Kerran katselin niitä käytettyjä pelejä (koteloita siis) niin ainakin yhdessä kotelossa oli suuri ...
Missäs kunnossa nuo käytetyt pelit ovat liikkeessä? Kerran katselin niitä käytettyjä pelejä (koteloita siis) niin ainakin yhdessä kotelossa oli suuri halkeama mutta täysi hinta silti. |
59 ottavat käytetystä ps3-pelistä. Ryöstöä mun mielestä, rahojani en tuohon putiikkiin vie. |
|
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Kävi tuuri, vein liikkeeseen 5 HUONOA PS2 peliä, ja ne antoi eurolla Rainbow Six: Vegasin. |
jjjo
EB gamesin laajentuminen vaarassa? |
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
gjutyjhfgd
Onko tämä EB games nyt oikeasti niin surkea kauppa kun väitetään? esimerkiksi olen kuullut paljon juttua siitä että käytetyt pelit ovat kyseisessä liikkessä todella ala-arvoisessa kunnosssa. |
Only death cures stupidity.
|
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
|
Tehtävä jatkuu.
|
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
|
|
Pitää Tilttiä puolustaa sen verran, että on tullut hankittua monet hyväkuntoiset ja halvat käytety pelit sieltä. Myös PC:lle. |
no kyl
|
If it's worth doing, it's worth over-doing.
Onko sitä tarjousta enää että vie 3 (vai 5?) XB peliä niin saat eurolla X360 pelin? Ja jos on niin milloin kyseinen tarjous loppuu? |
onko se tarjous nyt gamestop hensingin rautatori tunnelissa sitten nyt 3 PS2/2xbox 360 = PS3 eurolla? |
|
Tehtävä jatkuu.
Onko tämän ketjun edustajia Vantaalla tai Espoossa, kotisivuilta kun ei mitään tietoa heru?! |
|