Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Totanoin, jos vien sinne ton ps2 :n ni antaaks ne mulle siit käteistä vai pitääks mun nappaa sielt joku peli ...
Totanoin, jos vien sinne ton ps2:n ni antaaks ne mulle siit käteistä vai pitääks mun nappaa sielt joku peli vaa messii ja painella himaan? |
|
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
|
Tervehdys |
|
|
|
|
|
Serpeleen bugit pomppii silmille...
Mitenkäs platinum pelien laita. Ovatko niitä ottaneet vikisemättä vastaan? |
|
|
|
|
-liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-
|
Onhan mahtitarjous vielä voimassa? |
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Hienoa toimintaa Jyväskylän GameStop, kävin liikkeen ainoalta miesmyyjältä kysymässä, että joko löytyy PGR4:sta (peli on ilmestynyt jo perjantaina oikeasti). Niin jamppa sano, että ei ole meillä, se on kylläkin todennäkösesti tossa laatikossa jota ei oo purettu. Sanoin et jaha no tuun sit illemmalla uusiks, olis kyl pitäny käskee se soittaa sit ku peli ON hyllyssä. Nyt pitää kaivaa jostain JKL GameStop puh. nro ja soittaa sinne uudestaan kohtapuoliin. |
ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.
|
|
ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.