Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

Suljettu ketju
Sivu 51 / 234 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 414243444546474849505152535455565758596061101151 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 001 - 1 020 / 4677

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Totanoin, jos vien sinne ton ps2 :n ni antaaks ne mulle siit käteistä vai pitääks mun nappaa sielt joku peli ...

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: wursti123

Vastaus: GameStop / EB Games

Totanoin, jos vien sinne ton ps2:n ni antaaks ne mulle siit käteistä vai pitääks mun nappaa sielt joku peli vaa messii ja painella himaan?

vastaus ois varmaa jollain noist 40:stä sivusta mut nyt ei malttanu lukea.

Jäsen / [ACF] aleksi0:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

PSN ID: Aleksi0

Lainaus Viestin lähetti alunperin dogg
    Totanoin, jos vien sinne ton ps2:n ni antaaks ne mulle siit käteistä vai pitääks mun nappaa sielt joku peli vaa messii ja painella himaan?

vastaus ois varmaa jollain noist 40:stä sivusta mut nyt ei malttanu lukea.
    öö saisinko selvennystä? meinaatko tolla ps2 konetta vai 3 ps2 peliä jos meinaat 3 ps2 peliä sinun täytyy valita joku peli minkä haluat joko varata/ennakkotilata (se on siitä kiinni löytyykö sinun hauamasi peli hyllystä, jos ei nin varaukseen menee)

PS. pelin hinta ei saa yli 74.90, mutta voi toki lisätä päälle rahaa ja vaihtoon se lisätään 1 väliin
    "I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
    ♫ Minun Youtube kanava ♫

Jäsen
    Paikka
    Lounais-Suomi
    Gamer IDt

Gamertag: Motamoro

Lainaus Viestin lähetti alunperin aleksi0
    öö saisinko selvennystä? meinaatko tolla ps2 konetta vai 3 ps2 peliä jos meinaat 3 ps2 peliä sinun täytyy valita joku peli minkä haluat joko varata/ennakkotilata (se on siitä kiinni löytyykö sinun hauamasi peli hyllystä, jos ei nin varaukseen menee)

PS. pelin hinta ei saa yli 74.90, mutta voi toki lisätä päälle rahaa ja vaihtoon se lisätään 1 väliin
    Saa ylittää, mutta sitten maksat sen ylimenevän erotuksen.

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Monkku

Tervehdys

Hyllystä löytyy toistakymmentä täysin käyttämätöntä GC-peliä. Tässä tulee kohtapuoliin reissu Tampereelle, ja ajattelin siinä samalla hankkia lisää pelattavaa. Ottaako siis Tampereen myymälä (tai Gamestopit yleensäkin) Cube-pelejä vaihdossa tyyliin 3 yhteen 360-peliin? Onko väliä onko Player's Choice?

Jäsen Nikki:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Gamertag: Nikki Sebastian PSN ID: NikkiSebastian Wii Code: Rockstar 4 Life

Lainaus Viestin lähetti alunperin Motamoro
    Hassu juttu, että kaveri sai sen menemään läpi pari viikkoa sitten
    No pistin viestiä sitten miten kävi. Otan kasan pelejä mukaan ja tyrkytän niitä sitten huonommuusjärjestyksessä.

Edit.

Tuli käytyä ja pieni yhteenveto.

1. Ostin GH2 kitaran kanssa xbox360:lle ja halo 3 varaukseen. Maksoin 26 euroa väliä.
    2. Pelit jotka vein olivat: NHL 03, 04, 05, FIFA 04, Formula 04, ja sit This is football 2005
    3. Myyjät olivat ystävällisiä ja kohtelivat kuin aikuista (ikää 17v.) Tuli siinä muutenkin sen pitkäletin kanssa turistua mukavia ja todella asiantunteva tämä mies.

Kokonaisarvosana kaupasta ja palvelusta on 9/10

Ps. Huvittavaa että noista 6 pelistä normaalihyvitys olisi ollut 9euroa, näin kun se otti niitä viivakoodeja niistä Nyt hyvitystä siis 150euroa
    melko erikoista mulle tuli kylmä ei turun gamestopista nhl 2004:stä, sanoivat ettei ota vuotta 2005 vanhempia urheilupelejä mitä on kyllä nurkissa koska aina uudet kiekot tulee ostettua mitkä ilmestyy ja eipä noita vanhoja sen jälkeen tule enään pelattua, kaipa sinne tulee roudattua vielä 30 peliä vaihtoon mikä tekee vähän kipeetä kun eivät ole siitä halvimmasta päästä ja kerennyt vieli läpi pelaamaan mutta tokihan tätä tarjousta tarvii vielä tämä 2 viikkoa hyödyntää. eniwei suht positiivinen mieli on kyllä liikkeestä ja jatkossakin tulen asioimaan siellä, naismyyjä on kyllä supermukava tapaus.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Gamertag: flashviRD PSN ID: juhopee

Lainaus Viestin lähetti alunperin Mimmo
    Tervehdys

Hyllystä löytyy toistakymmentä täysin käyttämätöntä GC-peliä. Tässä tulee kohtapuoliin reissu Tampereelle, ja ajattelin siinä samalla hankkia lisää pelattavaa. Ottaako siis Tampereen myymälä (tai Gamestopit yleensäkin) Cube-pelejä vaihdossa tyyliin 3 yhteen 360-peliin? Onko väliä onko Player's Choice?
    Ottaa vastaan 3 Cube-peliä yhteen uuteen X0-peliin. Olen itse asioinut Tampereen ja Helsingin
    asematunnelin GameStopeissa ja molemmissa liikeissä myyjä kertoi, että he ottavat mukisematta kaikki Player's Choice-, Platinium- ja Classics-pelit vaihdossa.

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    Gamer IDt

PSN ID: Monkku

Lainaus Viestin lähetti alunperin juho123
    Ottaa vastaan 3 Cube-peliä yhteen uuteen X0-peliin. Olen itse asioinut Tampereen ja Helsingin
    asematunnelin GameStopeissa ja molemmissa liikeissä myyjä kertoi, että he ottavat mukisematta kaikki Player's Choice-, Platinium- ja Classics-pelit vaihdossa.
    Jes, mahti juttu. Mitenkäs, löytyykö pelejä hyvin hyllystä kun tosiaan en voi varausta tehdä, visiitti kestää yhden yön? Halo, PGR4, Skate, GH2 ja NHL 08 kiinnostas.

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Jes, mahti juttu. Mitenkäs, löytyykö pelejä hyvin hyllystä kun tosiaan en voi varausta tehdä, visiitti kestää yhden yön? Halo, PGR4, Skate, GH2 ja NHL 08 kiinnostas.
    Tampereen nykyisestä varastotilanteesta en osaa paljoakaan sanoa. PGR4 ja NHL08 ovat minulla edelleen varauksessa kaverilleni Tampereen liikkeestä, eikä soittoa ole vielä tullut. Olen varannut pelit n. kuukausi sitten. Uskallan olettaa, että heillä ei kyseisiä pelejä ainakaan ole hyllyssä.
    Tavallaan outo juttu, koska Asematunnelin GS:ssä esim. varaamattomia PGR4:sia oli kaapissa iso kasa.

Jäsen
    Paikka
    Pirkkala

NHL 08 oli ainakin viime keskiviikkona hyllässä noin 3 kappaletta. GH2 taisi olla sielä seinällä muutama. En sitten tiedä onko vielä.
    Serpeleen bugit pomppii silmille...

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

Gamertag: Peksa

Mitenkäs platinum pelien laita. Ovatko niitä ottaneet vikisemättä vastaan?

Jäsen
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Gamertag: VJ FIN PSN ID: VJ_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Hasih
    Mitenkäs platinum pelien laita. Ovatko niitä ottaneet vikisemättä vastaan?
    3 Viestiä ylempänä...

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: wursti123

Lainaus Viestin lähetti alunperin aleksi0

Meinasin siis ihan ps2 konsolia 1 ohjaimen ja kaukosäätimen kanssa. Onhan siihen tietty pari peliäkin. Lähinnä tuo konsolin kohtalo kiinnostaa.

Jäsen tt76575:n Avatar
    Paikka
    Tampere

Tampereen nykyisestä varastotilanteesta en osaa paljoakaan sanoa. PGR4 ja NHL08 ovat minulla edelleen varauksessa kaverilleni Tampereen liikkeestä, eikä soittoa ole vielä tullut. Olen varannut pelit n. kuukausi sitten. Uskallan olettaa, että heillä ei kyseisiä pelejä ainakaan ole hyllyssä.
    Tavallaan outo juttu, koska Asematunnelin GS:ssä esim. varaamattomia PGR4:sia oli kaapissa iso kasa.
    Molempia pelejä oli Tampereella ihan hyllyssä asti viime perjantaina. Ja toki varanneet saivat PGR:n myös samana päivänä.

Jäsen Bandicoot:n Avatar
    Paikka
    Temple Of Syrinx
    Gamer IDt

Gamertag: LeevioFIN PSN ID: LeevioFIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Nikki
    melko erikoista mulle tuli kylmä ei turun gamestopista nhl 2004:stä, sanoivat ettei ota vuotta 2005 vanhempia urheilupelejä mitä on kyllä nurkissa koska aina uudet kiekot tulee ostettua mitkä ilmestyy ja eipä noita vanhoja sen jälkeen tule enään pelattua, kaipa sinne tulee roudattua vielä 30 peliä vaihtoon mikä tekee vähän kipeetä kun eivät ole siitä halvimmasta päästä ja kerennyt vieli läpi pelaamaan mutta tokihan tätä tarjousta tarvii vielä tämä 2 viikkoa hyödyntää. eniwei suht positiivinen mieli on kyllä liikkeestä ja jatkossakin tulen asioimaan siellä, naismyyjä on kyllä supermukava tapaus.
    Olet sitten nukkunut äidinkielen tunneilla?
    -liian paljon pelejä, liian vähän aikaa-

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin tt76575
    Molempia pelejä oli Tampereella ihan hyllyssä asti viime perjantaina. Ja toki varanneet saivat PGR:n myös samana päivänä.
    OK. Kiitoksia tiedosta. Täytynee käydä sitten liikeessä. Toivottavasti on oma varaus vielä voimassa, että saa samantien mukaan.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: Dealer92

Onhan mahtitarjous vielä voimassa?
    Reilu viikko meni Välimerellä niin en ole ihan kärryillä.

Jäsen rookie:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: tokyoO7 PSN ID: ayuim

Lainaus Viestin lähetti alunperin Joblo
    Onhan mahtitarjous vielä voimassa?
    Reilu viikko meni Välimerellä niin en ole ihan kärryillä.
    On voimassa, 31.10 asti.
    PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
    In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: ProBale

Hienoa toimintaa Jyväskylän GameStop, kävin liikkeen ainoalta miesmyyjältä kysymässä, että joko löytyy PGR4:sta (peli on ilmestynyt jo perjantaina oikeasti). Niin jamppa sano, että ei ole meillä, se on kylläkin todennäkösesti tossa laatikossa jota ei oo purettu. Sanoin et jaha no tuun sit illemmalla uusiks, olis kyl pitäny käskee se soittaa sit ku peli ON hyllyssä. Nyt pitää kaivaa jostain JKL GameStop puh. nro ja soittaa sinne uudestaan kohtapuoliin.
    ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.

Jäsen
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Gamertag: VJ FIN PSN ID: VJ_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin ProBale
    Hienoa toimintaa Jyväskylän GameStop, kävin liikkeen ainoalta miesmyyjältä kysymässä, että joko löytyy PGR4:sta (peli on ilmestynyt jo perjantaina oikeasti). Niin jamppa sano, että ei ole meillä, se on kylläkin todennäkösesti tossa laatikossa jota ei oo purettu. Sanoin et jaha no tuun sit illemmalla uusiks, olis kyl pitäny käskee se soittaa sit ku peli ON hyllyssä. Nyt pitää kaivaa jostain JKL GameStop puh. nro ja soittaa sinne uudestaan kohtapuoliin.
    Tossa on ekasta viestistä:
    Jyväskylä - Forum: Asemakatu 5, 40100 Jyväskylä. Puh. 014-4499176.
    edit: Ole hyvä vaan!

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

Gamertag: ProBale

Lainaus Viestin lähetti alunperin J2
    Jyväskylä - Forum: Asemakatu 5, 40100 Jyväskylä. Puh. 014-4499176
    No se tuli nopeammin kuin ehdin ettiäkkään, kiitos.
    ProBale @ 360voice.com | ProBale @ YouTube | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, youre still retarded.

Suljettu ketju

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi