Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin TeRm0z Onko tämän ketjun edustajia Vantaalla tai Espoossa, kotisivuilta kun ei mitään tietoa heru?! Gamestopin kotisivuissa ei ...
|
Last edited by Xbugs; 17.09.2007 at 15:43.
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Onko lahden trioon viellä tullut Free recordin tilalle EBgamesia? |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
|
Tämä tarjous on voimassa myös ainakin Turussa. Ostin tuossa ison läjän vanhoja Xbox-pelejä n. 6e/kpl hintaan, kävin jo hakemassa GameStopista Super Paper Marion ja Halo 3:n (varauksen), homma toimi ilman mitään nihkeilyä huonoista vaihtopeleistä tms. Laskin olevani jo noilla vaihdoilla voitolla ja tuossa on vielä 12 vaihtopeliä odottamassa NHL'08:n, Skaten, Metroid Prime 3:n, jne. julkaisuja |
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
|
Tehtävä jatkuu.
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
|
|
Tehtävä jatkuu.
|
|
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
|
Pelaa: NHL 2K10 (4125-4888-7074), Tales of Monkey Island
|
|
|
|
Pakko käyä tsekkaamassa,jos Rovaniemeltä nyt sattuu löytymään kyseinen liike.Satun just olemaan sielä armeijassa ja pelibudjetit on tosi heikoilla.Tolla tarjouksella kyl sais vähä tuoreempaa pelaamista lomille. |
Onko tarjous vain että yhden pelin voi vaihtaa vai voiko vaihtaa monta läpipelattua peliä uusiin? |