Tämä on keskustelu GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Eipä tule yllätyksenä, että Tampereella (Suomen kommunistinen pääkaupunki) ei olla tyytyväisiä suureen, maailmanlaajuiseen peliliikkeeseen. Jos minulle tulee fiilis, että nyt ...
Eipä tule yllätyksenä, että Tampereella (Suomen kommunistinen pääkaupunki) ei olla tyytyväisiä suureen, maailmanlaajuiseen peliliikkeeseen. Jos minulle tulee fiilis, että nyt on saatava peli X, se on ihan ***** sama maksaako se 54 vai 56 euroa. |
|
|
Tällähetkellä kovimmassa rääkissä: Prince Of Persia & Little Big Planet
Itse vein ainakin Armored Core 4 ja GraW: 2 ja sain molemmista 45e vaihdossa tunnelin GS:stä. |
Paljonhan saisin tästä listasta? |
|
Sepä konsoli ja 5 peliä "menee" siihen tarjoukseen. |
Aloitukseen voisi editoita, että siellä iso myyssä on nyt avattu jo se. (8.12.07) |
Siis joko se joensuun liike aukesi? vielä ainakin 12 aikaan oli kiinni. |
Last edited by Winkuru; 10.12.2007 at 15:07.
Only death cures stupidity.
Kävin siinä oven takana joskus klo 15 jälkeen ja kiinni oli. Kyllähän tuo vielä sen verran vaiheessa oli että tuskin huomennakaan vielä aukeaa. Saattaa olla että avaavat viikonlopuksi, esim. perjantai voisi olla aika todennäköinen vaihtoehto. |
Tällähetkellä kovimmassa rääkissä: Prince Of Persia & Little Big Planet
Mikkäköhän takia lehdessä ja netissä lukee liikkeissä gamestop, vaikka sitä ei sitten olla vielä avattu? |
|
Malc: "yeah,. this biker dude is twisted as hell, man. by the way, how many guys you killed, son?" Johnny: "you mean like, like this year or in my whole career?"
Malc: "aight just this year, man, we ain't got time for all that shit" Johnny: "it's been a good year, ya know?"
Paljolla muuten Ds pelit lähtee, myydäänkö laidasta laitaan vai? Ajattelin netistä tilata Portait Of Ruinin ja haluaisin sen takia tietää että kannattaako minun edes odotella sen liikkeen aukeamista jos siellä kaikki maksaa 40e kappale. |
|
|
|
nyt xbox360:RDR - Undead Nightmare, WII: -
Eipä ollut X360 Pro-mallia varastossa Joensuun Gamestopissa. Tarkoituksena oli hyödyntää PS2 + 5 peliä vaihtotarjous, mutta Prota saadaan kuulemma varastoon vasta ensi vuonna. Tarjosivat kuitenkin mahdollisuutta varata Pron tuohon hintaan, jos vie pleikkarin liikkeeseen ennen joulua. |
Oli muuten mukavan alhaiset hinnat noissa vanhan boxin peleissä (10e kappale) |
|
Do you feel lucky, punk?
Eilen kävin Gamestopissa tarjoamassa seuraavia pelejä |