Tämä on keskustelu Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Selvennyksen vuoksi.. Onko siis niin että jos nyt laitan Play.comista tilaukseen uuden SOCOMin + headsetin hintaan 45,49 niin joudun maksamaan ...
Selvennyksen vuoksi.. Onko siis niin että jos nyt laitan Play.comista tilaukseen uuden SOCOMin + headsetin hintaan 45,49 niin joudun maksamaan vielä alvit 22% päälle?? Jos näin on niin sit ei tarvi tuoltakaan tilata.. Onko se noin pilkuntarkka raja tuo 45?? |
Tarkka raja on 45,45 euroa, eli on kyllä todella pienestä kiinni... Periaatteessa raja on pilkuntarkka, mutta käytännössä tullivirkailijan viitsiminen tietysti vaikuttaa asiaan. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Pääsettekö kirjautumaan konsolinettiin? |
Sattuipa huvittava kömmähdys: Gamestation.co.uk:sta tuli vahvistusviesti, että paketti on lähtenyt matkaan. Lähetyksenseurantaan annettiin tosin linkki game.co.uk:n sivuille. Siellä lähetyksenseuranta ei odotetusti toiminut. Gamestationin sivuilla toimi normaalisti. Mikä homma se tämmönen on? |
Ihan tiedoksi kaikille: |
Minulla on Säästöpankin Visa Electron. Syötin kortin tiedot play.comin asiakastietoihini, tein ostokset mutta minkäänlaista varmistamisjuttua ei ole tullut vastaan, eli avainlukujen tms kysymistä. Miten tuo mesta toimii noilla electroneilla? Master löytyy kyllä myös ja sillä olen tilannutkin, mutta meiluummin electronilla maksaisin. Any ideas? |
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Jep, nyt näköjään on "order taken" eikä "placed", eli jotain tapahtuu. |
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -Douglas Adams
Varoitus Kanadalaisesta VG+ (Video Games Plus) verkkokaupasta. Oon itte kuvitellut tuota turvalliseksi kaupaksi, ja paljon oonkin sieltä tilaillut. Mutta nyt kun tuli eka kerta että pitää ottaa yhteyttä tilauksen johdosta, paljastui todellisuus aivan toiseksi. |
I hate lag!
Mulla ei koskaan ole tolleen käynyt, että olis tarvinnu ottaa yhteyttä tilauksen saapumisen jälkeen, mutta mm. tilauksia olen peruutellut sähköpostitse ja aina on viimeistään seuraavana päivänä tullu vastaus. Aika kummalliselta kyllä kuullostaa. Onko varmasti oikea sähköpostiosoite? |
Teräksen kovuinen vaistolla eläimen
Kyllä, kummalliselta tuntuu. Ei mullakaan ongelmia ole aiemmin ollut, ennenkuin nyt. Luottokuntaan lähti just reklamaatio, saa nähä tuleeks siitä mitään. Ja joo, on oikea sposti. Ja olen myös tavoitellut webbisivujen kautta palauteboksista. Eikä ole mennyt roskapostiin vastaukset. Ne eivät vain vastaa. Joku mennyt VG+:lla vikaan, ja itte ainakin jätän tämän puljun väliin tästä eteenpäin. |
FamaZ väärässä ketjussa: |
www.shopto.net |
I´m the best of what´s left!
Ilmeisesti ihan luotettava lafka, ainakin PS3 puolelta on porukka tilannut ja tavara tullut moitteetta perille. Itsekin rekisteröidyn ja aioin ennakkotilata esim. Halo Warsin ja Ressan spesiaaliversiot. Hanke kaatui ainakin toistaiseksi koviin postikuluihin, 5£/kpl näytti tulevan lisää per nimike, joten tuotteen täytyisi olla reilusti halvempi kuin esim. TheHutissa. |
Last edited by TeRm0z; 09.02.2009 at 12:06.
Blahdvd:lle pitää kyllä antaa plussaa, kun viime torstaina tilasin sieltä Dark Sectorin boksille ja tänään jo tipahti postilaatikkoon |
Itse en ole sieltä uskaltanut mitään tilata, useammasta lähteestä kun olen lukenut että firman pyörittäjä on tuttu kaatuneista yrityksistään. Eli varmaan toimii hyvin kun pelit tulee, mutta jos jossain vaiheessa pitäisikin perutusta pelistä saamaan rahoja takaisin tai vastaavaa niin taistelua voi olla edessä. |
Kauanko Deep Discountista tilatessaan on jengi saanut odottaa tuotetta? Jos status oli shipped viime keskiviikkona, niin voinee olettaa tuotteen saapuvan viimeistään ensi viikolla? |
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity."
Pelikoneet: Xbox 360 120 GB, PS3 Slim 250 GB, Wii Black Edition, Xbox (mod) 120 GB, PS2 slim (SCPH-90000), PC (Phenom II X6 | 8 GB | Radeon HD 6950 DirectCU II | Win7)