Tämä on keskustelu Pelaaminen otsikoissa, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Onko nyt tiedossa eettisiä puhdistuksia Xbox-puolen ylläpitoon? Pope condemns video games 14:15, Jan 24th by Lisa Foster VATICAN CITY: Pope ...
Onko nyt tiedossa eettisiä puhdistuksia Xbox-puolen ylläpitoon? |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Paavihan on täydellisessä ristiriitaisuudessa itsensä kanssa. Täällähän häntä kuitenkin näkyy juttelemassa pelistä oikein mukavia ja eikös hän ollut Nordic Xbox Leaguessakin mukana. Oi voi voi, sitä se median painostus teettää. |
Päivän Satasesta löytyi tälläinen ilmoitus Aivoviikon (?) PÄÄtapahtumasta. Upeaa nähdä pelaaminen osana arkea myös Sanomatalon Mediatorilla. |
Slay Radio - Go retro!
Parhaillaan tulee ykköseltä dokumentti avaruusturismista, jossa haastatellaan muun muassa John Carmackia. Äsken näytettiin vähän pätkää Doomistakin |
|
Slay Radio - Go retro!
Vetipäs eilen leuan lattiaan, kun satuin vilkaisemaan MTV3:n jotain rikosmurhasemiCSIsarjaa. Ohjelmassa oli tärkeässä roolissa peli nimeltään Murder One: San Francisco. Kuten nimestä arvata saattaakin, oli kyseessä kylmä GTA-ripoffi wasted-teksteineen päivineen. Jopa San Franciscon fontti oli suoraan kopsattu suoraan. Sarjassa peli oli kuitenkin verkkopeli, jossa hahmojen selitysten mukaan saatiin pisteitä murhien suorittamisesta, poliisien tappamisesta ja muusta haureudesta sekä riettaudesta. |
Järjen jättiläisiä taas vauhdissa. Kun jäljennät koulusi räiskintäpelin kartaksi, olet uhka |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
Iltalehdessä aika hauska juttu ikäihmisten konsolipelaamisesta. Olivat järjestäneet pelitapahtuman mummu- ja vaari-ikäisille. Pelikoneena Xbox 360. (lähde) |
Slay Radio - Go retro!
|
Gnothi seauton
Philadelphialainen Action News tarjoaa laatujournalismia liittyen WoWiin ja Everquestiin ja 21-vuotiaan itsemurhaan. |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
|
For The Heart I Once Had
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Hups.. |
For The Heart I Once Had
Sony kehittänyt paperinohuen näytön. Tapetoi vaikka seinä tällä tai heitä hihaan: |
Last edited by Nisupulla; 26.05.2007 at 18:42.
Slay Radio - Go retro!
|
[FL] Finnish Lions
Socom: Special Forces · GT5 · PES 2010
Ei liity muuten kuin epäsuorasti pelaamiseen, ehkä sitten joskus vähän enemmänkin. |
Slay Radio - Go retro!
Ninjataidot |
Leikkasin talteen jokin aika sitten hesarista: |
Last edited by Nisupulla; 13.06.2007 at 12:01.
Slay Radio - Go retro!
Brittilehti Daily Expressin tämänpäiväinen uutinen nostaa väkivaltapelit taas otsikoihin sairaanhoitajan puukotuksen yhteydessä: |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
|