Tämä on keskustelu Pelaaminen otsikoissa, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Joskus hieman orpo-olo lukiessa näitä, näille ei ite henk.koht voi kuitenkaan paljoakaan. Olen itse aina yrittänyt äänestää(äänestäminen itsessäänkin joskus hieman ...
Joskus hieman orpo-olo lukiessa näitä, näille ei ite henk.koht voi kuitenkaan paljoakaan. Olen itse aina yrittänyt äänestää(äänestäminen itsessäänkin joskus hieman ongelmallista) sellaisten puolesta jotka sanovat parantavansa alempienluokkien hyvinvointiin satsaamalla juurikin terveydenhuoltoon yms. mutta ei se tällä tasolla auta. Minkäs teet. |
Faith is believing something you know aint true.
Aamulehdessäkin revitellään tuon puukottajan pelaamisesta: |
Maailman paras peli: Ultima IV: Quest of the Avatar
Tästä tragikomediasta ei puutu enää kuin kotimaan oman Jack Thompsonin opportunismin siivittämä hurmosmainen ajojahti. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
|
[FL] Finnish Lions
Socom: Special Forces · GT5 · PES 2010
Jep, työni puolesta minäkin olen joutunut noita asioita ihmettelemään, vaikka en terveysalan ammattilainen olekaan. |
Niin, mielenterveydenhuolto ajettiin 90-luvulla alas ja moni osastopaikkaa tarvinnut mielenterveyspotilas ohjattiin vain kylmästi avohoitoon. Ennen riitti että ihminen epäili voivansa olla vaaraksi itselleen, nykyään tarvitsee vähintään väittää olevansa vaaraksi muille. Sekään ei aina riitä ja niin nämä Keravan kaltaiset tapahtumat tulevat saamaan jatkoa. Eipä tästä muuten kauan (montaa vuotta) ole kun helsingin metrossa joku antenniosastolle (imo) kuuluva hemmo löi täysin tuntematonta kirveellä päähän. Muistaako joku? |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
HS 27.7.2008, sivu D6. |
Last edited by Nisupulla; 27.07.2008 at 15:38.
Slay Radio - Go retro!
Tuoreimmassa Pelit-lehdessä (8/2008) montakin hyvää juttua (!) |
Last edited by Nisupulla; 05.08.2008 at 17:26.
Slay Radio - Go retro!
The Above Networkin foorumilla oli joku tarkkamuistinen pelaaja tehnyt erikoisen havainnon. |
Wouuuuuh. Mielenkiintoista |
Aamulehti oli tehnyt tänään jutun olympiavoittaja Kitajiman wii-pelaamisesta. Juttu oli tehty KonsoliFINin uutisen pohjalta ja kyllä siinä tämä mainio harrastelijasivusto mainittiinkin. |
Last edited by pziuz; 13.08.2008 at 12:59.
Ei nyt ehkä otsikoissa, mutta tänään DIilissä (MTV3 22:36) on Xbox 360 esillä ainakin ohjelmatietojen mukaan... |
Suomen ehkä laadukkaimman aikakausilehden, Imagen, uusimmassa numerossa on seitsensivuinen artikkeli videopeleistä, pelaamisen uusista ilmiöistä ja videopelien yhä laajenevasta vaikutuksesta yhteiskuntaan. Todella mielenkiintoinen ja ajatuksiaherättävä juttu. Kannattaa etsiä lehti jostain käsiinsä ja lukea. |
Oho! Mokkapannu vihelsi ennen aikojaan, kun tämä kommentti vilahti ruudulla. Melko absurdi väite, tosin jos esimerkiksi City-"lehdestä" pitää, niin kai tuollainenkin menee. En kyllä itse jaksa ymmärtää noita nuoren Suomen toivojen toimittamia lehtiä, esim. City, Image ja Voima. Huomiohakuisia (otsikko "Musta Homo/Huoraamisen estetiikkaa jne) ja sisällöltään hyvin pinnallisia julkaisuja. Keskeistähän noille lehdille on, että kaavitaan kuumista ajankohtaisilmiöistä - "diipeistä" tai ei - kerma päältä ja luodaan joko erittäin liberaali tulkinta asiasta tai lähestytään mukaluovasti kohdetta epäsovinnaisesti. Jälkimmäisestä esimerkkinä uusimman City-lehden (hei, pakkohan näitä on ivallisesti aina joskus selailla...) Johanna Tukiaisen haastattelu, jossa rouva Tukiainen oli ns. pistetty poliittisen haastattelun kulisseihin, ja kyseiseltä maalipurkilta sitten kyseltiin tyypillisiä "Mitä mieltä olet seksiturismista?" -kysymyksiä. Tyypillisiä siis näille lehdille. |
I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
Nyt pelaan: Ikaruga, COD4