Tämä on keskustelu Play-Asia.com alennuskoodit, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nyt on mahdollisuus auttaa miestä mäessä ja lahjoittaa minulle 5 dollarin alennuskuponki. Otan myös mielelläni vastaan 10 dollarin kuponkeja. Kiitoksia ...
Nyt on mahdollisuus auttaa miestä mäessä ja lahjoittaa minulle 5 dollarin alennuskuponki. Otan myös mielelläni vastaan 10 dollarin kuponkeja. Kiitoksia ja hyvää joulua! |
|
|
Jos jollain on ylimääräinen vuoden vaihteessa vanheneva $10 alennuskoodi, voisi mulla olla sille käyttöä. Jos on, lähetä privana. |
Last edited by Hex; 29.12.2006 at 15:45.
242 STAR GET!
Itse tarvitsisin 5 $ off 50$. |
Multa löytyy 2kpl $5 -kuponkeja. |
Last edited by tiong; 28.12.2006 at 17:10.
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
|
Last edited by ihanamies; 28.12.2006 at 17:44.
jos jollain nyt on noita alennuskoodeja ihan huuluna tai edes yksi millä ei tee mitään niin täällä ois yksi onnellinen Wiin omistaja jolle kelpaisi pienikin alennus |
|
Voiko noita käyttää montakin yhteen tilaukseen? Nyt olis tulossa $65 paketti (vähän jännittää tullin toiminta) eli jos löytyy ylimääränen/ylimääräsiä kuponkeja niin ovat tervetulleita minullekin. |
Last edited by Kurimus; 29.12.2006 at 23:31.
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
Täältä löytyy kanssa 5$ koodeja muutama. Privalla saa. 10$ meni jo käyttöön, että sitä ei valitettavasti löydy. |
jos jollain olisi laittaa privaan vaikka 5$ alennuskoodi niin saisi säästettyä senkin summan |
|
|
Jos joltain löytyy voucheri käyttämättömänä, ottaisin sen ilomielin yksityisviestillä vastaan. |
|
jos jollain on $10 of $60 niin ottaisin ilomielin vastaan. |
Tarvitaan: |
Moi, olisin tilailemassa tamineita tuolta play-asiasta, ja menee yli tuon 50 euron |
Last edited by Falgor; 23.01.2007 at 20:12.
|