Tämä on keskustelu Play-Asia.com alennuskoodit, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: minulta saa yksityisviestillä pyytämällä yhden -5$ kupongin. Edellytän tosin, että play-asian tilaus tehdään minun affilinkillä, niin hyödytään kumpainen jotain....
minulta saa yksityisviestillä pyytämällä yhden -5$ kupongin. Edellytän tosin, että play-asian tilaus tehdään minun affilinkillä, niin hyödytään kumpainen jotain. |
The Long Dark Tea-Time Of The Soul
NC-RKO-RNY (5 dollaria pois 50 dollarin tilauksesta) |
Only death cures stupidity.
RA-MXC-OOE (-5$, 50$) Vanhenee 15.2. |
Laitan nyt ihan uuden viestin tuohon edellisen perään, jotta tämä tärkeä ketju saa ansaitsemaansa huomiota. |
Miksi kaikki laittavat aina noita Play-Asian afflinkkejä tänne? Mitä käytännön hyötyä niistä on heille? |
Offtopiciahan tämä, mutta menkööt. Hommahan menee suurinpiirtein siten, että "suosittelija" saa n. 3 dollaria jos ostaja ostaa 50$ pelin. Yleensä suosittelija on kuitenkin antanut vastineeksi esimerkiksi 5$ alennuskupongin, joten kaikki periaatteessa voittavat. Play-Asia on vieläpä niin mahtava kauppa, että siihen tutustuttaa uusia pelaajia oikein mielellään. Monet maksavat peleistä ja esim. Livestä tuplahintaa, kunnes sattuvat klikkaamaan jonkun onnellisen affilinkkiä ja löytävät tuon itäisen pelikaupan ihmemaan. |
Tottahan se on, että tuolta saa XO tuotteita suoraan sanoen pilkkahintaan kun verrataan Suomessa myytäviin vastaaviin. Minä en vielä ole tuolla kauppaa käynyt, tosin pari kappaletta 10$ alennuskuponkeja löytyy niin voisi hyvinkin tuolta jonkun uutuunpelin tilata. Hinnaksi jäisi aika vaivainen summa. Tuota en tiennyt, että tuolta ostetut live-kortit toimivat Suomessa. |
Live-korttien kanssa on vähän aina jännitystä. Kuulemma kaikki eivät ole aina toimineet, kuten jonkinlaiset eri maiden "mainos"-kortit tai vastaavat. Kuitenkin esimerkiksi Aasia versio Halo 3 kortista toimi minulla täysin ongelmitta. Hintaa tuli se 35 erkkiä per 13 kuukautta. |
REHELLISYYSTESTI |
Jaetaan nyt iloa kaikille ja halpoja hintoja. HOX HOX. Tänään postiluukkuun ropsahti Strikebangista $ 10 off 50 $ kuponki ja koodia pukkaa tästä FQ-ATJ-EMT. 60 päivää aikaa käyttää, tuskinpa niin kauaa tosin vanhenee täällä. Nopeat syövät hitaat. |
Kun tätä tuskin tulee itse käytettyä niin tässä kelle lie: |
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
Tässäpä jollekin 5 dollarin alennuskoodi (tilaus vähintään 50 dollaria): NG-MQT-TLL, kun ei tule itsellä käytettyä (vanhenee 18.2.2008). Olkaa hyvä! |
Laitetaan toinen -10$ koodi samoilla "ehdoilla" |
5$ off 50$ |
Tarvisin alennuskoodin, olen tilaamassa yli $80 joten jos jollain on jotain hyviä koodeja niin laittakaa vaikka privana, voin käyttää antamaanne affilinkkiä. |