Tämä on keskustelu No.1 Pelihahmo, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Master Chief on kyllä aika helvetin kova, mutta Solid Snake on kuitenkin kaikkein kovin jannu....
Master Chief on kyllä aika helvetin kova, mutta Solid Snake on kuitenkin kaikkein kovin jannu. |
I just know there are two theories to arguin' with women. And neither one works. -John Marston, Red Dead Redemption
Eiköhän tämä palkinto loppujen lopuksi kaadu kohti Kiinteää Käärmettä. |
"I always knew you could, but never thought you would."
Täytyy ilmeisesti huudella täältä vähemmistöstä ja antaa ääni Ryo Hazukille (Shenmue). On nuo Shemuet sen verran kovia pelejä ja niistä on sen verran hyvät muistot, että en voi ääntä muuhun suuntaan antaa |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Kyllä se minun mielestä Master Chief (halo) pelistä |
Se NES Super Mario Bros kakkosen joka radan lopussa oleva olio, joka ampuu munia |
Tämä oli ilm. se virallinen kysely? No joo, pistetään tänne. |
"Älä osta mitään GameStopista -päivä" on hyvä pitää joka päivä.
Solid Snake |
It's..It's Master Chief! |
"Who's Soap?"
Master Chief |
No onneksi ikää on sinulla vielä niin vähän että tuo ei ihan totaalisen surullinen asia ole. |
Kyllähän se on se Super Mario |
bwii:275-015-621-197 | mario kart wii:1805-4963-3743 | brawl:5069-6713-3924
Kaipa se Master Chief on. |
Ykkösenä kliseistä huolimatta on Master Chief, lähinnä siksi että nuo Halo -pelit ovat eniten sormia kuluttaneet, ja sitä myöten olen MC:hen samaistunut. Mutta jos kysytään pelihahmoa mikä ensimmäisenä tulee mieleen, niin onhan se Super Mario. Mariosta en koskaan ole diggaillut mutta kyseinen henkselinpaukuttaja vain tulee mieleen... |
Crash Bandicoot |
Snake (MGS) |
Morte (planescape torment) |
Ehdottomasti tämä |
For The Heart I Once Had
Guybrush Threepwood tietysti! (Monkey Island) |
No.1 Crash Bandicoot |
PS3/PS2/PS1/NES/GC/GBA/ // Nyt pelaan: Uncharted: Drake's Fortune ja Call of Duty 3
Paras energiajuoma: Battery // "Olen aina oikeassa"
Slay Radio - Go retro!