Tämä on keskustelu No.1 Pelihahmo, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minun suosikkini tähän mennessä on ollut Midna Twilight Princessistä. Siinä vasta pieni mutta pippurinen otus, jolla on vielä varsin ilkikurinen ...
Minun suosikkini tähän mennessä on ollut Midna Twilight Princessistä. Siinä vasta pieni mutta pippurinen otus, jolla on vielä varsin ilkikurinen kikatuskin - veikeistä ilmeistä puhumattakaan. Linkin ja Midnan välille syntyvää toveruutta on myös ilo seurata. Vahvoja naishahmoja (olivatpa ne sitten ihmisiä tai midnamaisia mörrimöykkyjä) ei ole koskaan liikaa. |
Cid Highwind - FF7 |
Mario! |
Ehkä tyylikkäimmät jannut, Cole (GoW) ja Duke Nukem |
"Sandy Ravage, with his Spas, could save Zion, Middle Earth,Narnia, Cybertron, the past, the present, and the future. In one session." -TakuFishDish
Nykynuorille tuskin sanoo mitään Star Goose |
Cloud |
Kyllä ne ninjatkin joskus tahtoo tehdä muuta ku istua puussa...
Cloud Strife |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now:-; Next: The Last Story, FFXIII-2, RE:Revelations ja Tales of Graces f
Crash Bandicoot |
Nikolai Bellic (Grand Theft Auto 4) |
Eikö kukaan oo vielä sanonut banjo ja kazooie?? |
Mitä clint eastwood sanoisi? Go ahead, make my day! | Entäpä Rocky Balboa? Hähää My whole life was a million-to-one shot | Amm, Homer Simpson? Trying is the first step towards failure
Pieni tarkennus lienee paikallaan tuohon mielestäni parhaaseen pelihahmoon; KLIK |
For The Heart I Once Had
Tähän asti paras: Daxter (Jak 3) |
"There must be a beginning of any great matter, but the continuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory."
Haluatko päästä rakentamaan LBP kenttiä muiden suomalaisten kanssa? Liity Frozen Sackboys -tiimiin!
Manny Calavera (Manuel Calavera) ja samaa syssyyn Glottis |
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
Call OF Duty World At War |
Nyt sitten taas vähän rajaa noihin listoihin ja syynätkää eka viesti ja etenkin otsikko tarkemmin... No. 1 Pelihahmo ei viittaa kymmenen hahmon listaan... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
Manuel Calavera! |
I'd hit it.
Sanotaan nyt vaikka Drizzt Do 'Urden! Mä oon 100% varma, että hän jossain pelissä on vaikka olisikin modi. Joululomalla luin 10kirjaa ja loman jälkeen vielä loput, suomennetut, kirjat joissa Drizzt Do 'Urden on päähenkilö! |
Last edited by jamahatti; 02.02.2009 at 19:04. Syy: jäi paksunnukset tekemäti ^^
Saa lisätä: PSN: J-matti // Gamertag: failmatti
Thomas Angelo ja pelihän on loistava Mafia. Tuohon hahmoon tykästyi tarinan edetessä. |