Tämä on keskustelu No.1 Pelihahmo, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Vanha kunnon Solid Snake....
Vanha kunnon Solid Snake. |
Get thu tha CHOPPAR!
Kyllä se on Albert Wesker.. muistaen "Poor performance indeed!" Re5:ssa |
PS3, XBOX360, Ipad 2.
Capcom
Crash Bandicoot tietysti! Crash-peleistä minun "peliurani" oikeastaan alkoi, joten se on varsin looginen valinta. |
Lara Croft Tomb Raiderista. Tarvitseeko tämä mitään esittelyjä? Naikkonen pursuaa seksikyyttä. Hän voi tehdä ihan mitä tahansa ja tekee sen myös tyylillä |
PSN: Dansteri
Isaac Washington, The House of the Dead: Overkill. |
"Suomea on pidetty Euroopan Japanina. Lain Kunnioituksessa suomalaisilla ja japanilaisilla onkin yhteinen piirre. Molemmat kansakunnat kunnioittavat suuresti lakeja, eivätkä ymmärrä niiden olevan pelkästään mielivaltaisia ja politiikkojen tekemiä sopimuksia." -Matti Otala
Pelini - Playfire
Kate Archer pelistä No one lives forever, sekä tietty vanha kunnon Guybrush Threepwood |
Sony 40" W5500 Full HD ja Playstation 3 slim
Pelattavana nyt: NHL 11, tulossa F1 2010
Kyllähän pelihahmo numero yksi taitaa olla itse herttua. |
PC - ATARI 2600 - MAC - NES - SNES - MD - N64 - GBC - NDS - GC - WII - XBOX - X360 - PSX - PS2 - PS3
Jin Kazama (Tekken) |
Oioioi kun ollaan niin Pringlesi, missä sun vetävät viikset vetää?
Taitaa olla tuo useamman henkilön mainitsema Sålid Snake. =) |
Xbox 360 pelit: Halo 3, Halo ODST, Call of Duty: Mw2 Call of Duty: Modern warfare ja Borderlands
Kyl se on Super Mario, ei siitä ainakaan mun kohdalla mihinkään pääse. Se on se eka The Hahmo joka tulee mieleen sieltä pelaamisen alkuajoilta, joka omalta kohdalta ajoittuu sinne ensimmäisen Super Mario Brosin ajoille. |
Captain Qwark Ratchet and Clank sarjasta |
Megadriven aikojen Sonic tai Naughty Dogin Crash ehdottomasti. |
Guybrush Threepwood |