Tämä on keskustelu Ajokaukalosi, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minkälaisia autopeli nurkkauksia/systeemejä teillä on? Kuvia Thx. Kellään jtn. TI rakennelmaa joiden videoita Juutuubissakin on. Itse GT5P:sen julkaisusta lähtien silloin ...
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
En nyt kuvaa tohdi laittaa, kun sen verran hirveä vaihdekeppi viritys tällä hetkellä.. Ja telkkarikin vanha 28" reuhka.. |
Hiikerillä on kyllä makean näköinen simulaattori olohuoneessa ! |
Satuitpa Hiikeri just sopivasti tekemään tän ketjun. Oon just tässä pari päivää ettiskelly erilaisia viritelmiä autopeleihin. Itse tilasin tuon Wheel Stand Pro:n, joka ei kuitenkaan valitettavasti tällä viikolla kerinnyt tulemaan. Nyt pitäis keksii vielä joku hyvä tuoli tuon kanssa |
Pelit: NHL 12, GT5
#9 Zach Parise
Tuli tilattua Ebaystä 2kpl Woom 100W Shakereitä ja 1 kpl Buttkicker 250W Mini Shaker. Uusia päätteitäkin olen jo katellut jotka siis ohjaavat shakereita. |
Last edited by Hiikeri; 11.01.2009 at 08:47.
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
Oma ajosetti on tälläinen: |
Jos joku ei tiedä niin kevyemmän kukkaron omaaville löytyy ensi nälkään Motonetista, jos sattuu asumaan sellaisen lähellä seuraava tuote: |
Ongelmana tuossa vain on se, että se ei ole erittäin laadukas. Ensimmäisellä koe istunnolla läheisessä Motonetissä onnistuin saamaan selkänojan paskaksi. Se vain retkahti taakse päin kun nojasin. Asiaan tietysi saattaa vaikuttaa sekin kun malli on siellä myymälässä kaikkien potkittavana pyörinyt. |
Last edited by XShava; 11.01.2009 at 20:04. Syy: Kuvaa ei tarvitse lainata, kuva poistettu lainauksesta.
Nyt: GeoW2 (X0), Fable 2 (X0), Hakuna matata a.k.a Africa (PS3)
Motonetissä näin jonkun penkki/rattituki yhdistelmän ja näytti jo kauempaakin katseltuna että aika heppoista kamaa, kun ratista kunnolla vääntää niin en ihmettele että rattituki taipuu hieman mukana. |
Joo.. On varmaan totta. Mutta ostaa pois ja vie jonnekin ammatikoululle vahvistettavaksi.. |
Säästää voi myös olemalla selvinpäin tai ampumalla itse papatteja kun muut ampuu ylös 10/kpl raketteja. Ei se ole sama. |
Vaikka toi oma Sollbergin Playseat onkin suht laadukas, siinäkin olisi parantamisen varaa. Penkki on oikein laadukas, mutta, rauta jossa ratti on kiinni, ei ole tarpeeksi tukeva, joskus rattia riuhtoessa varsi joustaa vähän mukana. |
Sohlberg editionista ei mulla mtn. hajua koska en ole edes luonnossa nähnyt, mutta varmasti toimiva systeemi koska se myy kuin häkää World-Wide. |
Itse ostin tuon Motonetin version, koska itsellä tietotaitoa hitsaukseen ja metallialaan löytyy, joten sain itse vahvistettua kaukaloa riittävästi ja askarreltua erittäin hyvän paikan vaihdekepille. IMO oma versioni on parempi, kuin Sohlberg-edition ainakin kaverin luona tehtyjen kokeilujen perusteella. |
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
kyllä tuo motonetin versio kiinostas jos sitä ite hieman vahvistaisi |
PS3/PS2/PS1/NES/GC/GBA/ // Nyt pelaan: Uncharted: Drake's Fortune ja Call of Duty 3
Paras energiajuoma: Battery // "Olen aina oikeassa"
tommonen löytyy.. http://kuvablogi.com/nayta/1039166/ |
Ite pelaan normaalisti tietokonepöydällä, kuten pc:lläkin, jolla ratilla pelaamisen olen aloittanutkin. Kätevää kun pelaa pc:n simuja ja pleikkarin ajopelejä samassa paikkaa, samalta näytöltä, niin ei tarvi siirrellä mitään. |