Tämä on keskustelu Kuinka monta peliä olet mennyt läpi konsoleilla?, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Elikkäs kyselisin kuinka monta peliä olette menneet läpi kaikilla konsoleillanne,voin itse aloittaa. Xbox 3 6 0: kyseisellä konsolilla olen omistanut ...
Elikkäs kyselisin kuinka monta peliä olette menneet läpi kaikilla konsoleillanne,voin itse aloittaa. |
Nessistä alkaen noita ollut ja pelejä pyörinyt reilun parinkymmenen vuoden aikana niin paljon että eihän niitä nyt mitenkään voi mieleen kaikkia palauttaa! |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
Kuka noita jaksaa laskea? |
Nooh en oikeestaan, boxin pelit katsoin gamer Score listastani pelien nimet,ja siitähän se muistu, ja muilla koneilla olen aina tehnyt niin että kun olen pelannut jonkun pelin läpi olen laittanut sen eri kasaan muitten pelien kanssa jollain lailla mielestäni hyvä tehdä sillein niin eipähän tule vahingossa pelattua peliä uudelleen läpi ellei tietty huvita, ja on tullut muutenkin kaikki muilla kuin 360/psp/game boy advancella pelit säilytettyä niin kyllähän sitä helposti muistaa tai niin ainakin minä vain jotenkin muistan mitkä olen mennyt läpi ja mitkä en. |
Eihän noita kaikkia voi mitenkään muistaa! |
Ei niitä voi kunnolla muistaa, no laitan jtn mitä muistan. |
X360 peleistä: |
Last edited by Bamboocha; 05.07.2009 at 11:39. Syy: Tarkennusta
Tarkoittaako tämä achivementtejä, vai pelin läpi peluuta? 360 elejä on "läpi" vedetty paljon, 1000/1000 pelejä on kait 3 ja 1 arcade |
X0 |
Laitteet: Playstation 2 Fat, Playstation 3 slim 250 Gt, Xbox, Xbox 360 Slim MW3 versio 320 Gt + 2xHD DVD Addon, Amiga 512 ja PC.32" Phillips ja 24" Acer FullHD.
Xbox |
Only death cures stupidity.
Nämä on vedetty läpi |
Last edited by CT Fighter; 16.08.2009 at 20:43.
Variety Gaming klaanisivut. Haetaan tulevia Battlefield 3 pelaajia.
Viime sukupolvi: |
78% kaikista peleistä konsolissa käyneistä. |
Author of NHIX
12/14 |
Osasta pelejä on vähän vaikee sanoa missä kohtaa ne voi luokitella läpimenneeksi esim. FIFA 09 ja Burnout Paradise |
Last edited by JOS456; 19.08.2009 at 21:05.
Niin että pitääkö pelit olla suoritettuna 100%? |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Njaa turha topicci ei pysty vastaamaan. :/ Sanoisin että noin 60 peliä on menty läpi saakka. |