Tämä on keskustelu Arvostelu: X-Tatic Digital Headset, Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Struccer Juup eli nyt on hommattu nää x-tatikit ja semmonen probleemi, että peliäänet yms kuuluun hyvin, mutta ...
jos laittaa nuo X-Tatic digitalit pc:seen kiinni niin onko se pakko laittaa optisella kaapelillä että saa äänet toimimaan? itsellä ei ainakaan pulsussa koneessa ole optista liitäntää. |
Pitää heittää tännekkin, kun tuli keksittyä jotain mukavaa. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Yritin tehdä tuota kaiuttimien testiä, valitsemalla yhden esim. Front kanavan ja pyörittämällä äänenvoimakkuutta alaspäin, onko normaalia että kun pyöritän tarpeeksi niin koko kuulokkeet hiljenevät? Eikö ainoastaan Front kaiuttimen pitäisi lähteä pois pelistä? Ja muut kanavat toimia. Olen tarkastanut kytkennät, xbox valikossa on dolby digital päällä ja SCU:ssa palaa dolby digital valo. Apuvaa! |
Mitä arvelette olevan tehon mitä tuosta Sharkoonin vahvistimesta saa ulos? Tuli TODELLA hullu idea mieleen: |
"Vartti paskalla, kymppä radalla."
Liikkuva shikaani autopiireissä.
Itsellä alkaa hajoamaan nämä kuulokkeet jo käsiin. Alusta asti on ollut ongelmana, että kuulokkeiden virtajohdon liitin ei saa kunnolla kontaktia muuntajan liittimeen. Pitää aina vähän pyöritellä, että löytää oikean kohdan, jossa se alkaa toimimaan. Sen lisäksi äänenvoimakkuuden säätimen sub-nappi tuntuu erilaiselta kuin muut napit ja se on jäänyt joskus pohjaan. Olen kyllä saanut sen ylös vähän liikuttelemalla sitä. Nyt viimeisimpänä ongelmana on, että oikean puoleisesta kuulokkeesta ei kuulu mitään tai kuuluu todella hiljaisesti. Liikuttelemalla johtoa äänenvoimakkuuden säätimen vierestä, niin ääni palaa hetkeksi. |
Last edited by Maseur; 27.12.2011 at 20:41.
Itse ostin nämä käytettynä 72€ hintaan. Todella hyvä hankinta, BF3 on kuin eri peli noilla. En kyllä keksi yhtään huonoa puolta noista. Eli suosittelen vahvasti, jos johdot ei haittaa. Aikaisemmin oli jotkut philipsin 5.1 ja eroa on kuin yöllä ja päivällä. |
Mailmaa ei voi muuttaa, itseensä voi.