Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Onko Gamestopilla mitään sähköpostisysteemiä, jolla voisi tiedustella vaihtopelien arvoa? Ainakaan en sivuilta nopealla silmäyksellä löytänyt. En viitsisi soittaa kun pelejä ...
Onko Gamestopilla mitään sähköpostisysteemiä, jolla voisi tiedustella vaihtopelien arvoa? Ainakaan en sivuilta nopealla silmäyksellä löytänyt. En viitsisi soittaa kun pelejä on kuitenkin jonkun matkaa toistakymmentä... |
"Niinhän sitä pitäis..."
Hyvinkääläiset ja lähiseutulaiset huomio! |
Haemme GameStopin uuteen Hyvinkään myymälään uusia osa-aikaisia myyjiä! |
Olikos tuo Silent Hill HD Collection tulossa ennakkovarattavaksi GS:lle? Olen pelin jo ennakkoon tilannut muualta, mutta jos olisi mahdollista GS:ltä varailla, niin voisi nakata vanhoja pelejä vaihtoon. |
15. maaliskuuta taisi olla sekä tämän että Downpourin julkaisupäivä. On mahdollista ennakkovarata jo! On itse asiassa ollu jo pitkältä viime syksystä asti. |
Akiman, oon varannu pelin gamestopilta ja olen saanut siitä 25% + 10% paremmat vaihdot kun olen vienyt pelejäni sinne. Niin eli jos haluaisin peruuttaa varauksen ja ottaa ne vaihtorahat lahjakortille niin paljonko saisin sitten sille kortille rahnaa? Muistelisin, että kun ottaa lahjakortille vaihtoarvon niin saa 20% enemmän vaihtoa ja saako viel sen 10% siihen päälle ku omistan sen kanttis kortin, toivottavasti ymmärsit, kiitos. |
- Make
Tietääkseni tämä menee silleen, että saat lahjakortille sen määrän rahaa, jota sait hyvityksenä niistä peleistä. Tai et pakolla sitäkään, kun sait tuon 35% lisää vaihtoarvoa. Todennäköisesti saat tuon 10% lisää siihen lahjakortille, kun senhän taisit saada sillä Gamestop-kortilla? |
Onko Mass effect 3:sta tulossa mitään yömyyntiä? |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
MASS EFFECT 3 - YÖMYYNTI @ GAMESTOP KAMPPI |
Morjens! Paljonkos GameStopissa maksaa Nintendo 3DS ja PS Vita? Ja paljon saisi vaihdossa valkoisesta Nintendo DS Litestä, Battlefield 3 Limited Editionista (PS3) ja Last Legion blu-ray elokuvasta? |
- Make
Onko muilla liikkeillä erityisiä "Mass Effect -aukioloaikoja" tuon Kampin yömyynnin lisäksi? Esimerkiksi aikaistettu avaamisaika? |
Ottaako Gamestop vaihdossa blu-ray elokuvia? |
Last edited by Kain; 01.03.2012 at 19:15.