Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin GameStopper PAL-pelit kelpaavat, kunhan niissä on ikäraja numeroilla (ei kirjaimilla tms) ja kannet ovat mielellään teksteiltään sitä ...
Hämeenkadun liikkeeseen soitin, myyjä myös kehui kuinka Slimejä riittää varmasti kaikilla. Mutta, ota näistä nyt sitten selvää että mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Itselläkin kaksi aivan turhaa peliä, jotka olin jo valmis viemään Gamestoppiin että saisi rahaa hieman, mutta onneksi jätin hyllyyn. |
Moi tästä ps3 slim vaihtokaupasta kysyisin?1. Kun tuo vanhan koneen ja maksaa sen summan niin saako uuden koneen 2 vuoden takuun voimaan? 2. Mitä slimin koneen mukana tulee ohjain ja johdot vai? kiitos |
Onko tietoa Seinäjoen suuntaan mahdollisesta avautuvasta Gamestop myymälästä? Joskus muistan huhua aiheesta kuulleeni, mutta mitään ei ole ainakaan vielä näkynyt? |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Niin onko se vuoden vai 2? luulisi nyt että niin hintavan laitteen on 2? |
♫ Minun Youtube kanava ♫
Jos ostan tämän Slim mallin Game Stopista niin toimitaanko takuu asioissa NF n kanssa vai Game Stopin kanssa? |
Pessimisti ei pety YLEENSÄ...
Aika samahan tuo on onko takuu 12 vai 24kk, koska EU:n direktiivit käytännössä määrää, että liikkeillä on tuon hintaisissa tuotteissa vähintään se 24kk:n virhevastuu. Eli oli takuu mikä tahansa niin virhevastuu liikkeellä silti säilyy. Huonona puolena on yleensä se, että noissa virhevastuutapauksissa joutuu asiasta yleensä tappelemaan enemmän liikkeen kanssa. Virhevastuu siis tarkoittaa sitä, että tietyltä tuotteelta odotetaan tiettyä käyttöikää, minkä tuotteen pitää kestää. Minusta pelikonsolin pitää kestää kauemmin kuin 12kk. Yleensä kuluttaja-asiamies antaa oman näkemyksensä kanssa asiaan. |
PS3 slim +2x DS3 pad
Soitin gamestoppiin ja sanottiin 2 vuoden takuu. Ei ollut kuitenkaan 100% varma, mutta odotellaan mitä tulevan pitää. |
My name is Forest, Forest Gump
Mitenkäs muuten on uuden Slim-mallin standin kanssa? Tuossa lueskelin, että tähän on tulossa "vertical stand", joten onko sillä mitään tekoa ja tuleeko noita muuten myyntiin jo julkaisusta 1.9? |
Ajattelin hyödyntää teidän ps3 slim vaihtotarjousta, mutta haluaisin tarkistaan yhden asian sinulta. |
♫ Minun Youtube kanava ♫
Tuosta Exclusion Lististä kysyisin että kun tuola mainitaan Ea Sports 08 ja vanhemmat niin kuuluuko tuohon muut EA Sportsin pelit kuin numerolla varustetut? Eli käykö esimerkiksi NBA Street Homecourt noihin vaihtotarjouksiin? Tosin olisin viemässä PS3 versiota siitä ja PS3 listassa ei ole edes tuota EA Sports mainintaa. (Mutta haluan olla varma etten tee turhaa reissua) |
♫ Minun Youtube kanava ♫
No nyt on varattu slimmi omenasta. Toivottavasti saa sen sieltä ajoissa, ettei käy niin ku eliten kans ku sitä sai odotella kuukausia ja jossain vaiheessa kyrpiinnyin ja peruin varauksen ja vaihdoin sen halo editioniin. |
Play Asia (affilinkki)
Hieman alkoi jo tuo Slim kiinostaa, noh jos vielä odottelee niin kauan kun tuo oma 60G malli pimahtaa lopullisesti |