Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Vastaus: PlayStation 3 Slim -------------------------------------------------------------------------------- Tuli sitten kiikutettua noin pari vuotta vanha 40GB:n malli tänään Gamestopiin parin vanhan pelin kanssa. ...
Vastaus: PlayStation 3 Slim |
Last edited by Corca; 21.10.2009 at 00:40. Syy: yksi kysymysmerkki riittää
Sellainen nopea utelu, jotta onko GS:llä mitään aikarajaa kuinka kauan pitävät ennakkovarattua peliä nimellä liikkeessä? Kyseessä tuo Dragon Age ja mitä lueskellut niin julkaisu olisi 5-6.11, en kuitenkaan ole viikkoon vielä noista päivistä kotimaassa peliä noutamassa. |
Minähän en mitään allekirjoita ennen, kun olen lukenut ehdot
Allekirjoitan. |
Kävin varaamassa forza 3:sen, vaihdossa vein clubin ja amped 3:sen. Mukana oli vielä summer athletics, josta hyvittivät 27,9 e! (itse maksoin pelistä muistaakseni 12,5 euroa uutena), jolla sitten otin quantum of solacen, ja maksettavaa forzasta jäi 11,9 e. Hyvät kaupat. |
Gamertag: Dereg80
ottaavatko vaihtaripeleinä pelejä jossa kannessa logona keltainen kolmio PG kirjaimilla (parental guidance)? |
Ei. |
Mikäs noissa ennakkovaraajien "eduissa" on systeemi eli täytyykö olla erikseen tietoinen ja osata pyytää/lypsää vai tuleeko mukana automaattisesti kun varaamansa /maksamansa tuotteen noutaa (oletuksena jälkimmäinen)? Sillä kyselen muiden kokemuksia, kun tässä useampi peli on tullut kyseisellä tavalla hankittua sekä julkaisupäivänä noudettua ja ainakaan tampereen koskikeskuksen puljusta ei mitään ole saanut saati mainittu asiasta ja yleensä sen vasta poistuttuaan muistaa.. Viimeisimpänä esimerkkinä tämä brutal legend josta vieläkin mainos sivuilla "varaa ja saat yksioikeudella kitaran" ja itselläni ei "poonusskebaa" ole... |
Tietääkseni noi ekstrat on ihan oikeasti oheiskrääsää siten ettei siellä kone hälyttele noudettaessa "hei tähän kuuluu jotain ekstraa" vaan jos peliä hakee niin pelin saa, jos ei jompikumpi ole hereillä. Tietty jos ekstrat on loppu (kaikille ei riitä) niin myyjä on fiksuna hiljaa jos asiakas ei kysele. |
Play Asia (affilinkki)
Kannattaa itse pitää huolta lisämateriaaleista. Tosin ne näyttävät loppuvan melko äkkiä, joten jos menee vasta illalla hakemaan pelinsä niin ne ovat yleensä olleet jo loppuneet. |
Itse laskin ennakkotilanneeni gamestopista 16 peliä joihin olisi kuulunut jotain exluciivista pre-order materiaalia ja brutal legend oli ensinmäinen peli johan sain luvatun lisä-bonuksen..eikä toiminut. |
Onko kellään tietoa paljonko mahtaa suunnilleen Borderlands kustantaa julkaisupäivänä Gamestopista? Kovasti himottaisi perua Zavvin tilaus ja poimia peli julkaisupäivänä kokoelmaan, mutta jos hinta on naurettavaa luokkaa 79,90 niin pakko vaan odotella. |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Itselläni on sama dilemma edessä, taidan viedä huomenna 2 peliä vaihtoon ja kiltisti pulittaaa tuon 19,90 euron verran GS ennakkovarauksesta. Saanpa ainakin julkaisupäivänä. Kahdella ale-laaripelillä hinta tulee olemaan suunnilleen sama tai hivenen korkeampi kuin Zavvista. Ei nyt uusista peleistä enää todellakaan makseta 79,90 tapaisia hintoja |
Millaisia kokemuksia muilla on noista GameStopin varausten saapumissoitoista ? |