Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin XShava Takuun ollessa voimassa, asia hoidetaan ostoliikkeen kanssa. Joka sitten hoitaa asian NF kanssa. Itse asiasssa lain ...
Itse asiasssa lain (KSL 5:31 §) mukaan ostaja saa päättää keneen ottaa yhteyttä (myyjäliike, maahantuoja, valmistaja) ja sen tahon pitää hoitaa takuuasia - eikä tällä valitulla taholla ole oikeutta ohjata asiakasta muualle. |
Onko mahdollista hyödyntää tota ennakkovaraus Batman-tarjousta siten, että tuon maanantaina kaksi peliä vaihdossa ja maksan normaalisti kulut mitkä siitä jää jäljelle. |
Tarkoitin kyllä, että itse AV-kaapeli Mutta minulta siis puuttuu tällänen "Euro-AV connector Plug" (Eihän tämä maailmaa kaada, jos sellanen ei tulisikaan mukana?) |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Noniin. juuri tulin sellon gamestopista ja yritin tätä ps3 vaihtoa, mutta kaatui siihen mitä vähiten odotin. Itselläni oli vanha sixaxis ohjain eikä kelpuuttanut sitä. Oli aika nuori jannu ja soitti myyntipäällikölle, mutta ei kelvannut. Kuitenkin lupasivat soittaa vielä tänään kun myynti päällikkö tulee töihin.Yritetään tehdä jotain kompromissia ja katotaan mihin päädytääm. Yritän myös kavereilta vaihtaa. Jollei muu auta niin ostan dualshock3 ohjaimen. Mitä mieltä gamestopper on asiasta? |
My name is Forest, Forest Gump
Moi! |
Hei! |
Totta tuokin. |
♫ Minun Youtube kanava ♫
Terve kyselisin tuosta Uncharted 2 ennakkotilaajien beta-avaimesta, että onko tuo avain saatavilla suomen Gamestopista ennakkotilaaville? |
Itse tosiaan soitin Tampereen Hämeenkadun GameStoppiin ja sanoi myös että vanha kone kauppaan ja uusi mukaan, eli ei välttämättä edes tarvi tehdä sitä ennakkovarausta. Mutta itse pelaan varman päälle ja käyn ensi viikolla kysymässä vielä ja varaamassa varmuuden vuoksi konsolin. |
Vaihto siis pitää tapahtua viimeistään 31. elokuuta? Voinko mennä vain johonkin GameStoppiin PS3 (+2peliä ja kaikki perustarvikkeet) kainalossa ja vaihtaa ne tiskillä uuteen slimiin? Voiko se olla niin yksinkertaista? |
Juu vielä 50e mukana niin se on siinä. |
My name is Forest, Forest Gump
Tänään tuli vietyä oma 60gb ps3 Turun Hansa korttelin Game Stoppiin... |
Pessimisti ei pety YLEENSÄ...
Hei, |
Voiko PS3 slimin vaihtotarjouksessa tuoda vaihtoon Amerikasta ostetun PS3:n? Suomesta ostetut pelit toimii, mutta blu-rayt eivät toimi... |
♫ Minun Youtube kanava ♫