Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Gamestopper kirjoitti esim. edellisen ketjun viestissä #4617: "Kunhan pelit ovat PAL-pelejä, kannet eivät ole eksoottisilla kielillä ja ikäraja on näkyvissä ...
Gamestopper kirjoitti esim. edellisen ketjun viestissä #4617: "Kunhan pelit ovat PAL-pelejä, kannet eivät ole eksoottisilla kielillä ja ikäraja on näkyvissä numeroilla, kelpaavat pelit meille mainiosti." |
Play Asia (affilinkki)
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Play Asia (affilinkki)
Jos sitä siis soittaisi jälleen Jyväskylään. Lauantaina myymäläpäälikkö (tjsp.) oli vielä sitä mieltä, että "Ei tarvitse ennakkovarata. Tule 1.9 konsoli kainalossa, kaikille riittää". |
|
siis eikö kaikille välttämättä riitä näitä slimejä vaikka kävisikin liikkeessä ennen 31.9? minä ajattelin kävästä lauantaina 29.8... |
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Onkos noita playstation network cardeja tulos gamestoppiin? |
Milloinhan oppisitte lukemaan vähän vanhempiakin viestejä? Tähän GameStopper on vastannut jo kertaalleen (koska asiaa oli kysytty ainakin kolme kertaa ennen tätä). |
Mikäs muuten on Gamestopin kanta peleihin joista ei löydy viivakoodia? Esimerkkinä mainittakoon vaikka Guitar Hero kolmosen bundleversio. Viivakoodin kohdalla vain teksti "Not for resale". |