Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Uusi lista taas: http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf...
Uusi lista taas: http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf |
^ Kukahan enää omistaa peliä joka käy tuohon listaan Ö_ö |
"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen."
Itse sain varattua tuon Alan Waken Jumbossa yhdellä eurolla viime lauantaina eli sulla taisi käydä nyt perinteinen huono säkä myyjän suhteen. On kyllä vähän huono homma jos kaikki myyjät eivät ole ajan tasalla tilanteesta. Ei tosin tuo lauantain myyjäkään tiennyt siitä mutta tarkisti koneelta ja sieltähän se löytyi yhden euron kamppiksista. Että näin tällä kertaa... |
Tässä taas yksi hyvä, mutta monen mielestä varmasti erittäin pieni pointti, jonka takia kannattaa ehkä ennemmin omistaa PS3 |
Taitaa olla noita julkaistujakin pelejä "hieman" enempi boxille. |
Olisikohan mitenkään mahdollista, että syynä olisi se kiistämätön fakta, että XO:n pelivalikoima on suurempi? Samoin XO:lle on saatavana lähes järjestään parempia pelitarjouksia mm. siitä syystä että laitekanta on isompi ja pelien painoksetkin täten suurempia. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Kyllä, näinhän se listan mukaan menee, että X360:lle on julkaistu enemmän nimikkeitä johtuen konsolin iästä. Tosin kun lukee tuota GameStopin listaa, niin noiden vuosittaisten urheilupäivitysten ja muutaman tunnetuimman Xbox-yksinoikeussarjan lisäksi tunnistin aika vähän noita pelejä. Tarkoitan siis, että nimen jossain kuullut, mutta pelistä itsestään ei juuri mitään hajua. Ehkä lista onkin noin pitkä sen takia, että GS ei halua hyllyjensä täytteeksi jotain vuonna 2006-2007 julkaistua materiaalia, mistä kukaan ei käytettynä maksa sitä 25 euroa, jonka GS joutuu niistä vaihtotarjouksissa hyvittämään. |
Harmittaa jonkin verran kun tuota GoW3 Ultimate Editionia ei ole tulossa heti huomenna ainakaan Jyväskylässä joten taitaapi se erikoisversio jäädä saamatta, olisi muuten ollut ensimmäinen erikoisversio minkä olisin ostanut koska halusin sen alusta lähtien. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Taidetaan tosiaan olla eri linjoilla pelien hintojen(kin) suhteen. Itselläni on sellainen nyrkkisääntö, että pelistä ei makseta yli 25 euroa. Tästä olen pystynyt pitämään kiinni, ja silti kutakuinkin kaikki vähänkään kiinnostavat uutuudet löytyvät hyllystä. |
Last edited by Xbugs; 16.03.2010 at 16:00.
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Paljonko Gamestop yleensä hyvittää käytetyistä PSP- peleistä? |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Sun täytyy kysyä vaan sieltä liikkeestä. Ei täällä foorumilla voida tollasta tietää. |
No mä vein tänään Gta chinatow war ja Gran turismo pelit asema-aukion, niin niistä molemmista sai yhteishintaan mukavat vähän yli 8 € |
Eikös vaihtotarjouksiin sovi classic pelitkin? |