Tämä on keskustelu GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!), Yleistä keskustelua konsoleista & peleistä alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lue tämä ketju ensin ennen kysymyksiä ja tiedusteluja: * Gamestop info&tiedotteet * (sisältää perustason tietoa Gamestopin ja tarjouksista) Peruslinkit alla: ...
Lue tämä ketju ensin ennen kysymyksiä ja tiedusteluja: *Gamestop info&tiedotteet* |
Last edited by Corca; 18.09.2010 at 20:01. Syy: linkki korjattu
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Nyt Preorderasin Batmanin ja itse Gamestop-Aki oli myymässä |
Splinter Cell: Convictionin julkaisu on siirtynyt ensi vuodelle, joten onko peli edelleen tässä syksyn vaihtokampanjassa mukana? |
Eh Paavi tämä vanha viesti saattaa auttaa sinua (viestin lopussa) |
♫ Minun Youtube kanava ♫
Tuon pienen täsmennyksen ensi vuoteen siirtyneiden pelien tarjouksien yhä voimassa olemisesta Gamestopper voinee lisätä ensimmäiseen viestiin. |
Saako Uncharted 2:n varaamisesta moninpeli betan. |
Alkaako tuo EA Next generation oikeasti vasta 17.9 vai onko tullut kirjoitusvirhe ja olisi alkanut jo? |
Voisi ketjun ylläpitäjä tehdä muutoksen siihen EA vaihtotarjoukseen. Se tosiaan alkoi jo maanantaina 17.8 eikä 17.9.. Soitin itse ja tarkistin.. |
Saa tai ei, niin Collector's Edition on ainakin saman hintainen sekä Unchartedissa että Ratchet & Clankissa, eli oman varauksensa voi vaihtaa päikseen sitten siihen. |
Last edited by jekkis; 21.08.2009 at 07:56.
Ystävällisin terveisin,
jekkis
Siis oonko tajunnu päin honkia, varasin Clatsetin ja Ranketin, sekä Uncharted 2:sen, GameStopin "mainoksessa" luvataan, että jos varaat/tilaat ennakkoon, saat bonusta peleihin. Mutta ne saadaankin sitten noissa ekstrahypeblingbling metallibokseissa joihin on mahdollisuus vaihtaa päikseen... jos haluaa, eli jossei metalliboksia halua, niin ei saakkaan yhtään mitään ekstraa, vaikka on luvattu |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Mikähän mahtaa olla esim. Kampin Gamestopin sähköpostiosoite? TET-paikkaa lähinnä hakisin. |
Xbox 360 pelit: Halo 3, Halo ODST, Call of Duty: Mw2 Call of Duty: Modern warfare ja Borderlands
♫ Minun Youtube kanava ♫
Xbox 360 pelit: Halo 3, Halo ODST, Call of Duty: Mw2 Call of Duty: Modern warfare ja Borderlands
Milloin mahdollisesti Lahteen avataan Gamestop myymälä? Kun näyttää löytyvän jo pienemmistäkin kylistä. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Lukases Nupe tämä viesti jos vaikka helpottais tuskaasi |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!