Tämä on keskustelu Hyviä pelejä DS:lle?, Yleistä keskustelua NDS-peleistä alueella, joka on osa-alue Nintendo DS alueella: Oon ollu aika pihalla DS:n peleistä. Julkaisun yhteydessä ostin Mario 64:n, koska halusin inttiin jotain hyvää pelattavaa. En oo hirveesti ...
Oon ollu aika pihalla DS:n peleistä. Julkaisun yhteydessä ostin Mario 64:n, koska halusin inttiin jotain hyvää pelattavaa. En oo hirveesti pelaillu saatikka ostellu pelejä ees X-kOmpassille (360 that is) sen koommin, koska tuntuu, ettei jaksa niihin uhrata niin hirveesti aikaa. Pikkuveli sai lahjaks DS Liten + New Super Marion, mistä lähti kipinä ettiä tuollasia pienempiä pelejä, mihin huomaamattaan eksyy pelaamaan pitkäksi aikaa. Niitä pitää liian yksinkertaisina, mutta niitä eksyy pelaamaan pitkäksi aikaa |
Itse hankin DS:n samasta syystä. Ettei intissä olisi niin tylsää. Omasta mielestäni DS:n pelivalikoima on vielä aika suppea, DS:ltä puuttuu niitä kunnon pelejä. Toki näitäkin on muutama kipale. Itse suosittelisin näitä: |
PSN: Dansteri
Castlevaniat Dawn of Sorrow ja Portrait of Ruin. |
Castlevaniat ja Phoenix Wrightit. |
Onhan DSllä ihan tajuttomasti loistavia pelejä. Listaan muutamia omia suosituksiani: |
En tiiä onko oikee paikka kysyy mut löytyykö DS:lle sellasta Pacmania missä voi pelata sitä mis syödään niitä pisteitä ruudulta ja varotaan niitä kummituksia? |
DS:ää en omista, mutta huomasin että Prismassa myytiin tuota Phoenix Wrihtiä 20e ja Resident Eviliä 10e..Aika hyvä tarjous. |
Mitä te näette Yoshi's islandissa? Se on aivan surkea. Ostin pari viikkoa sitten ja melkein jo tahkottu läpi nauttimatta yhtään. |
1. AC WW |
Waikka en itse omistakkaan DS:ssää niin on aivan pakko sanoa että DIDDY KONG RACING on aivan huippupeli, mulla on se nimittäin nintendo 64:jälle ja se o niin moneen kertaan läpitahkottu peli että... Niin siis ja olen sitä Prismassa koittanut vaähsen ja se tuntui oikein hyvältä DS käännökseltä(paitti siinä ei ollut ailkuperäisiä ääniä joka jäi vähän vaivaamaan |
Mitä clint eastwood sanoisi? Go ahead, make my day! | Entäpä Rocky Balboa? Hähää My whole life was a million-to-one shot | Amm, Homer Simpson? Trying is the first step towards failure
Kun tuo DS nyt sitten lopulta tulee hankittua huomenna, niin sanokaapas sille joku hyvä rope. FF:iä (XII ja III, myös Crystal Chronicles) olen vähän katsellut ja vähän kiinnostaisivatkin, mutta mitäs muita hyviä löytyy? Dragon Quest ilmestynee sitten joskus, mutta välittömään pelinälkään ropeja pitäisi saada. |
The World Ends With You:ta on ainakin kehuttu joka puolella. Ring Of Fatesia en suosittele ostamaan ellei halvalla lähde koska ei ole kyllä loppujen lopuksi mikään kovin hyvä peli mutta jos kavereita löytyy niin varmasti saa siitä enemmän irti. Pokemonejakin kannattaa ainakin jossain vaiheessa kokeilla. Etrian Odysseys on myös erittäin hyvä valinta. |
Only death cures stupidity.
Kyllä täältä lähtee ääni World ends with youlle, jos ei tarvitse sitä kaikista perinteisimpää jrpg:tä olla. Muutama viikko sitten tilasin jenkeistä ja pahasti tuo koukutti. |
Ostin eilen World Ends With You:n ja vajaan puolentunnin pelailun jälkeen voi sanoa olevansa koukussa. En ole pahemmin näitä japsi rpg:itä pelannut, mutta nyt ovat alkaneet kiinnostaa. FF Tactics A2 oli toinen peli harkinnassa, mutta World Ends With You lähti tällä kertaa mukaan kaupasta. Ehkäpä halvempi hinta ratkaisi tällä kertaa. :-) |
Tuli hommattua ds ja olisi kiva löytää muutama hyvä pelikin sille. |
Final fantasy tactics A2 on kyllä yks parhaista DS peleistä joihin oon törmänny. |
They say time is cyclical and that history inevitably repeats itself.
My will is my own. I won´t bow to fate.
Kai se Chrono Trigger olisi ihan hyvä? |
Smile-E Productionsin (eli minun ja muutaman muun) kotisivut! Käy katsomassa, kirjoita vieraskirjaan ja rekkaa itsesi foorumille!
Esimerkkejä sisällöstä The Guardians: Project X ja Pekka Pystyväisen elämää! Myös paljon muuta.
löytyskös jostain ns. täydellistä listaa ds:n peleistä? final fantasya taitaa olla ainakin melkoinen liuta ja amazonista näytti olevan halvalla, joten ehkä joutuu ostamaan kasan hyllyyn vaikkei kerkeä niin paljoa pelaamaankaan |
esim joku GameRankings - Video Game Reviews from around the Internet on aika hyvä listaamaan. |