Tämä on keskustelu Erikoisohjaimet: Mikä ratti / rattiongelmat?, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Mikä ratti mun kannattais ostaa PS2 :lle? Semmonen joka toimis GT3:ssa ja WRC:ssä. Kuulin muuten huhun että joku logittechin ratti ...
Mikä ratti mun kannattais ostaa PS2:lle? |
Buahahahahahhaahah
dragon2001@luukku.com
Toi Logitech:in GP Force -ratti on niihin peleihin sopiva ja myös paras, toimii myös F1:sessä! Käy kattoo ratin kuvaa Logitech:in sivuilla www.logitech.com... NÄIN O! |
|
|
|
naksnaks 8<
|
|
Last edited by Damp; 07.11.2001 at 22:52.
|
naksnaks 8<
Netista.com vastasi kyselyyni ja sanoi että koneita ei enää tule heille!!! |
Aika mautonta lähettää kaikkiin koteihin mainos, jossa mainostetaan tuotetta joka oli loppu jo viikkoja ennen mainoksen tuloa ja koneita ei edes aiota hankkia. Olisi taas kuluttaja-asiamiehelle hommia. |
Kani :p
|
Niin, toimiiko se GT:n nimikkoratti sitten muissakin peleissä? Esim. tuleva WRC? |
Kyllä se varmaan toimii myöskin WRC:ssä, koska kumpikin on Sonyn omia pelejä ja olishan se häpeä jos ei toimisi. |
Itse GT3:sta MoMolla pelanneena voin todeta että se toimii vallan mainiosti PS2:sen kanssa. |
Päädyin siis näitten puheiden perusteella tohon logitechin viralliseen Gran turismo rattiin vai kuinka- |
Last edited by mpdman; 12.11.2001 at 18:15.
Buahahahahahhaahah
dragon2001@luukku.com
|
"I want my lasagne NOW!"
Tuli testattua tuota MOMOa PC-Superstoressa GT3:lla. Hieno ratti, mutta missä tärinät? Laitoimme ne kyllä päälle ja samassa koneessa ollut toinen Logitech kyllä tärisi ja pörisi. Elikkä toimivatko MOMOn forcet vain PC:llä? |
Mulla on kyseinen ratti ja toimii vallan mainiosti. Jämäkkä tuntuma ja tunnokas ohjaus. Alussa tuntui oudolta ajaa, mutta parin tunnin ajosession jälkeen täytyi todeta että ***** hyvä ratti! Toimii kaiken hyvän lisäksi vielä usb-liitännän kautta PC:ssäkin. |
|