Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

Swap Magic 3.6

Tämä on keskustelu Swap Magic 3.6, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Alunperin ajattelin tilata uuden pienen PS2 :n Kanadasta, mutta sitten törmäsin tuollaiseen softaan. Ilmeisesti pienellä mekaanisella lisäosalla tuon saa toimimaan ...

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Swap Magic 3.6

Alunperin ajattelin tilata uuden pienen PS2:n Kanadasta, mutta sitten törmäsin tuollaiseen softaan. Ilmeisesti pienellä mekaanisella lisäosalla tuon saa toimimaan uudessa PS2:ssa. Onko tuo ohjelma mistään kotoisin? Toimiiko suuri osa peleistä (etenkin GT4 tärkeä)?
    "Kaikki sujuu nyt itsestään, eikä tarvitse lähteä näyttäytymään lastenklinikan tukikonserttiin."

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: fDiamond PSN ID: fDiamondFIN

Vastaus: Swap Magic 3.6

Itse miettinyt saman ostoa, pitäisi saada jenkki importit pyörimään.
    Wii | PS3 | Xbox360 | GameCube PAL & NTSC | DSi XL | PS2 | ASUS G50VT | Sony 40" W4500 | Popcorn Hour C-200 | Sony STR DB-780 | 5x Usher S520-II, Chorus Vertigo XLS 07 |

Jäsen SirEatAlot:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Gamer IDt

PSN ID: SirEatALot

Vastaus: Swap Magic 3.6

Lainaus Viestin lähetti alunperin triple_a
    Toimiiko suuri osa peleistä (etenkin GT4 tärkeä)?
    Itsellä ei ole minkäänlaisia kokemuksia Swap Magiceista, mutta HDAdvancen merkeissä olen erinäisiä foorumeja selaillut ja voin heittää todennäköisen veikkauksen, että Gran Turismo 4 ei Swap Magic softalla toimi.

Toisaalta foorumien postaukset ovat yleensä käsitelleet pelin pelaamista kovalevyltä, joka on tietysti eri asia, mutta joukossa on ollut myös ainakin modpiireihin liittyviä kommentteja. Piraatit eivät ilmeisesti ole onnistuneet saamaan GT4:sta toimimaan millään "viritelmällä". Juuri tämän takia luulen, ettei myöskään importtia saa viritelmillä toimimaan.
    NYT: Battlefield BC2 sekä 1943.

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •