Tämä on keskustelu PStwo region-freeksi?, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Eli, olen aikeissa hommata PStwo:ta, ja tuli mieleen kauhea lista pelejä joita en tule eurooppajulkaisuna näkemään. Otin sitten hieman selvää, ...
Eli, olen aikeissa hommata PStwo:ta, ja tuli mieleen kauhea lista pelejä joita en tule eurooppajulkaisuna näkemään. Otin sitten hieman selvää, ja huomasin, että PStwo olisi kuulemma helppo "modata" swap-discejä käyttäväksi, eli voisi pelata jenkkipelejä pal-koneella. |
Miten PS2:n DVD soittimen saa aluekoodivapaaksi Free Mcbootin avulla? |
Pistin viestiä privana kun en tiedä kuinka sallittua tuollaiset linkit ovat. Ei siinä piraatti jutskia ole mutta ei kait tuollaiset modaamiset ole sallittuja. (toivottavasti mitään sääntöjä ei tullut rikottua?) |
Itellä kans kysymys: Eli mulla on modattu PS2 jolla pitäisi pystyä käynnistämään importteja joten jos saan pelin käynnistettyä niin näkyykö kuva kunnolla? Monet on valittanut että kuva on mustavalkoinen tai jotenkin viallinen joten eikö perus SCARTilla joka tulee pleikan mukana voi pelata importteja? |